dinsdag 9 juni 2020

Kristien Saeys - Kylie Bertucci's Monthly international Blog Highlichts - Juni 2020


Hoi Stampin'Up liefhebbers, 

Anders dan dat jullie van me gewoon zijn een post op dinsdag ! 
Maar dit is een speciaal bericht. 

Mijn blog gebruik ik hoofdzakelijk om de afmetingen en beschrijvingen te geven van het project dat ik gemaakt heb in de Facebook live en de link naar de live workshop voor het geval dat jullie het zouden gemiste hebben. 

Deze post is er eentje om deel te nemen aan de internationale blog Highlights van Kylie Bertucci. 
Het thema is, een Dank u kaart maken. 

En welke set is er beter geschikt dan de Nederlandstalige Bedanken in Stijl set van Stampin'Up. 




Gecombineerd met de Ornate Style stempelset uit dezelfde Siertuin Collectie, en de prachtige  
3D-embossingmal Ornate Floral  .. dat kan niet anders dan een geweldig resultaat geven.
Vergeet ik nog het schitterende en kleurrijke Ornate Garden Designer Series Papier te vermelden.
  


Ik heb voor deze kaart een deel van de voorkant bewerkt met de 3D-embossingmal en een deel met DSP bedekt om zo een speels effect te creëren.
De bloemen heb ik ingekleurd met onze fantastische Stampin Blends ! 

Een kleurrijke dank je wel kaart met jullie in gedachten ! 

Hieronder zie je een button met daarop Vote for me, .. klik op deze knop en stem op mijn kaart.
Jullie doen er mij een enorm plezier mee. Ik hoop ooit eens bij de top 10 te eindigen ! 
Helpen jullie mij een handje door een stem uit te brengen ? 


Hartelijk dank voor jullie bezoek aan mijn blog, en ik zie jullie hier maandag weer met mijn wekelijkse blogpost !

Lieve groetjes, 


Kristien Saeys 

Onafhankelijk Stampin’Up ®️demonstratrice Breda






2 opmerkingen:

  1. Lovely card and beautiful colouring. TFS x

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Beautiful card Kristien! Thanks for being part of my international blog highlights this month and all the best with the voting!

    BeantwoordenVerwijderen

Hartelijk dank voor je reactie en bezoek aan mijn blog. Lieve groetjes Kristien Saeys

OnStage 2024 Rotterdam - de goodies, swapjes, en mijn projecten die ik m...

Hoi hoi,  Hierbij een kopie van de live die ik gisteren online zette. Hierin heel veel inspiratie van de swapjes die ik mocht ontvangen tijd...