maandag 10 februari 2020

Kristien Saeys - Kylie’s demonstrator training program monthly blog hop February 2020


Hallo lieve knutselvrienden, 

Terwijl de storm Ciara voorbij raast over ons mooie Nederland, dacht ik, laat ik een kaart maken met onze favoriete Nederlandse kleur ! Oranje ! 
De gure wind raast door de bomen, maar binnen is het heerlijk warm en we vermaken ons met het maken van verjaardagskaartjes voor de allerkleinsten. 

Voor dit kaartje heb ik gebruik gemaakt van de Birthday Bonanza Suite. Art.153815
Een heel eenvoudig kaartje maar wel ontzettend schattig.  


De teksten heb ik gestempeld in pumpkin pie en dit op pumpkin pie Cardstock. De tekst komt eveneens uit dezelfde bundel ! 
Het super schattige leeuwtje is in de kleuren pumpkin pie en mango melody gestempeld. 
Snoetje in black memento. 

In vorige berichten had ik het reeds over de Stitched so sweetly dies art 151690 ! 
Dit is een Dies set die echt niet mag ontbreken in jouw collectie. Deze is zo fantastisch mooi en veelzijdig, gegarandeerd dat je hier heel vaak gebruik van zal maken eens je hem hebt. 


De binnenkant van de kaart heb ik nog versierd met een toekan. Om de kaart af te werken en een feestelijke touch te geven heb ik een stukje Glittered organdy ribbon aangebracht met een nietje. 
Lint art. 147897


Een beestig leuk kaartje voor een kleine jarige 😀. 
Ik dank jullie voor het bezoeken van mijn blog, neem je ook een kijkje bij de andere demonstratoren voor heeeeeel veel inspiratie ? 
Lieve groetjes 
Kristien Saeys 

Onafhankelijk Stampin’Up ®️demonstratrice Breda



Blog hop lijst 



15 opmerkingen:

  1. Leuke kaart je hebt mooie kleuren gebruikt

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Love how you did the die impression behind the die the cute lion is on! Thanks for the inspiration.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Soooo cute Kristien. Love how the lion fits in the die.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Very cute crd and so much fun, Kristien. Thanks for sharing.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Such a fun card Kristien! I love the way you've used the words as a back ground stamp too!

    BeantwoordenVerwijderen

Hartelijk dank voor je reactie en bezoek aan mijn blog. Lieve groetjes Kristien Saeys

OnStage 2024 Rotterdam - de goodies, swapjes, en mijn projecten die ik m...

Hoi hoi,  Hierbij een kopie van de live die ik gisteren online zette. Hierin heel veel inspiratie van de swapjes die ik mocht ontvangen tijd...