zondag 9 februari 2020

Meant to be pocket kaart Stampin’Up ©️

Een hele goede middag lieve knutselvrienden, 

Terwijl ik dit bericht schrijf is het buiten ontzettend hard aan het waaien, de wind zoeft door de bomen en de lucht is dreigend grijs, maaaaaar hier binnen is het heerlijk warm en gezellig. 
Vandaag heb ik nog maar eens een valentijnskaart gemaakt want het is tenslotte aankomende week 14 februari Valentijnsdag ! Niet dat wij daar uitgebreid aan meedoen door dure cadeaus te kopen, maar een leuk kaartje met daarin wat liefkozende woorden daar wordt ik altijd heel erg blij van. 
Wie niet hè ? 

 

Deze keer heb ik gekozen voor een pocket kaart. 
Dit is een kaart met vooraan een pocket waarin ik enkele labels heb gestoken. Extra veel schrijf ruimte voor diegenen die graag heel wat neerpennen zoals ik 😊


Ik heb wederom gebruik gemaakt van de meant to be stempelset art.148626 en bijhorende dies stitched be mine art. 148527
De pocket heb ik uit whisper white gemaakt en door de embossing folder Corrugated 3D art. 151811 gehaald om het geribbelde effect te krijgen. 
De kleuren die ik hiervoor gebruikt heb zijn seaside spray en night of navy. 


De achtergrond komt uit de label me bold stempelset art. 151631 en heb ik met seaside spray gestempeld maar tweede afdruk, dwz dat je de stempel beïnkt en eerst op klad stempelt  en vervolgens stempelt op je project. Dan wordt de kleur lichter. 

De labels komen uit de Bonanza Dies set art. 151566. 
De lintjes aan de labels Whisper white 1/4” crinkled seal binding ribbon art. 151326 

TIP ! Wist je dat je dit lint alle kleuren kan geven die je zelf wenst ? Heel eenvoudig door met de Stampin Blends het lint te kleuren ! Op deze manier heb je altijd het bijpassend lint bij de kleuren die je gebruikt in je project ! Een echte aanrader om in huis te halen ! 

En het zou geen kaartje van mezelf zijn mochten er geen rhinestones aangebracht worden 😅. 

Spulletjes bestellen ? 
Stuur mij een mailtje en ik verzorg jouw bestelling met heel veel plezier ! Je ontvangt ook telkens een cadeautje bij je bestelling. 
Of bestel rechtstreeks via mijn webshop ( hiervoor heb je kredietkaart nodig ) 

Vergeet niet ! Bij elke bestelling van 60€ ontvang je een gratis artikel uit de Sale-a-bration ! 


Ik dank je weer voor het bezoeken van mijn blog en zie je graag volgende week weer met een nieuw project ! 

Lieve groetjes, 
Kristien Saeys 

Onafhankelijk Stampin’Up ®️demonstratrice Breda


1 opmerking:

Hartelijk dank voor je reactie en bezoek aan mijn blog. Lieve groetjes Kristien Saeys

OnStage 2024 Rotterdam - de goodies, swapjes, en mijn projecten die ik m...

Hoi hoi,  Hierbij een kopie van de live die ik gisteren online zette. Hierin heel veel inspiratie van de swapjes die ik mocht ontvangen tijd...