zaterdag 20 februari 2021

Creatieve Harten Bloghop Februari 2021 - Achtergrondstempels



Goedemorgen lieve knutselvrienden, 

Vandaag weer een super leuke bloghop van de Creatieve Harten met deze maand als thema Achtergrondstempels van Stampin'Up! 

Ik dacht ooooo okay ik kan weer een kaart maken maaaaar ik kan ook eens iets helemaal anders gaan doen met dit thema. 

En dus, met mijn BIRCH achtergrondstempel aan de slag gegaan. 

Ik heb er deze ontzettend leuke paasmandjes mee gemaakt ! 

Op Crumb Cake Cardstock de achtergrondstempel gestempeld in crumb cake, ton sur ton zeg maar en dan bekom je een leuk effect.  




Een labeltje gemaakt met de nieuwe Springtime Joy Set en deze ingekleurd met Stampin blends. 
Lint in Daffodil Delight om wat kleur te geven en uiteraard enkele leuke bloemetjes erop gedaan in diverse kleuren om het nog vrolijker te maken. 





Afgewerkt met enkele Gold Faceted gems en rhinestone basic jewels.



Wil je graag zien hoe je dit SUper leuke mandje zelf kan maken ? 
Kijk dan op vrijdag 12 maart naar mijn Facebook live op kristiens stampin up hobby hoekje pagina/ 
Of kijk het achteraf terug op mijn YouTube kanaal. 

Hartelijk dank voor je bezoek aan mijn blog en ik wens je ontzettend veel plezier met het hoppen naar collega demo's om nog meer inspiratie op te doen. 
Klik op de naam na die van mij om verder te hoppen.  
Kristien Saeys 
Onafhankelijk Stampin'Up! demonstratrice - Breda 




 




 

14 opmerkingen:

  1. Wat een leuk vrolijk paasmandje!
    Die birch stempel is erg leuk zeg. Ik zal je zeggen, hij staat nog ongebruikt in de kast, maar als ik dit zo zie dan moet ik 'm toch eens van wat inkt voorzien. :)

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Haha ja we hebben ook zoveel keuze hè. Dankjewel voor je reactie Caro 😘

      Verwijderen
  2. Wat een superleuk idee Kristien! Heel gezellig zo'n paasmandje!

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. En leuk om cadeau te geven met de paasdagen. Dankjewel voor je reactie 😘

      Verwijderen
  3. Wat een vrolijk paascadeautje is dit zeg! Deze stempel is inderdaad perfect voor dit mandje. Deze stempel moet ik toch ook weer eens tevoorschijn halen, dank je voor de inspiratie!

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Graag gedaan en hartelijk dank voor je bezoek en reactie 😘

      Verwijderen
  4. Wat een leuk mandje! En die stempelset is nu weer wat verleidelijker geworden.....

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Het is er eentje dat je toch ondanks weinig gebruik je toch moet hebben πŸ˜‚πŸ˜‚ 😘

      Verwijderen
  5. Wat een schattig mandje, ik kom zeker naar je filmpje kijken.

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Het mandje zal komende vrijdag gemaakt worden 12 maart om 20 u. Lieve groetjes en dankjewel 😘

      Verwijderen

Hartelijk dank voor je reactie en bezoek aan mijn blog. Lieve groetjes Kristien Saeys

OnStage 2024 Rotterdam - de goodies, swapjes, en mijn projecten die ik m...

Hoi hoi,  Hierbij een kopie van de live die ik gisteren online zette. Hierin heel veel inspiratie van de swapjes die ik mocht ontvangen tijd...