maandag 16 december 2019

Kristien Saeys Kylie's demonstrator training program monthly blog hop december 2019

Afbeelding kan het volgende bevatten: tekst


Van harte welkom op mijn allereerste blog hop in Kylie's demonstrator training program monthly blog hop !

Bedoeling van deze blog hop is om jou nog meer inspiratie aan te bieden door op de onderstaande links van andere demonstratrices te klikken, dat heet hoppen 😊


Voor deze blog hop heb ik gekozen om aan de slag te gaan met de prachtige nieuwe bundel Painted Poppies  en de poppy moments Dies van Stampin'Up

Bij het zien van deze stempelset krijg je toch meteen voorjaar kriebels ? 
Ik in elk geval wel en de kleurcombinatie poppie parade en old olive maken er een vrolijk geheel van.  



Deze cadeauverpakking bestaat uit een transparante box die aangekleed werd met peaceful poppies designer series paper, peaceful poppies elements.
In de box zitten 4 kaarten met envelop en 4 labels.
Prachtig geheel om cadeau te geven maar ook om zelf te gebruiken.     



Vanaf 3 januari is deze prachtige peaceful poppies suite te bestellen !!!

Heb je nog geen demonstratrice en ben je woonachtig in Nederland, neem dan contact met me op of bestel eenvoudig 24/7 in mijn webshop. 

Ik dank jullie hartelijk om mijn blog te bezoeken, vergeet niet door te klikken naar alle andere blog hoppers, klik hiervoor op de naam onder mijn naam ( Kristien Saeys ).
Ik wens je ontzettend veel plezier met blog hoppen.
Hele fijne Feestdagen 

Kristien Saeys 

Blog hop links






13 opmerkingen:

  1. All four cards are just so gorgeous!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Mooie kaarten Kristien. Mijn blog was weer een drama om te plaatsen. Er gebeuren dingen in de computer waar ik geen opdracht voor heb gegeven, maar dat komt vast nog een keertje goed.

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Janet, dankjewel voor je reactie. Ik wil je best helpen met je blog zodat je volgende keer wel mee kan doen. Stuur me maar mailtje of berichtje. Groetjes en succes

      Verwijderen
  3. LOVE this Poppy suite and your cards are beautiful.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Such beautiful bookmarks and cards! Thanks for the inspiration.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Love all four cards Kristien! Stunning! Thanks for being part of my International Highlights this month! All the best with the voting!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Kylie love to be part of it and will continue participating every month 🥰

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Gorgeous bookmarks. Thanks for the inspiration

    BeantwoordenVerwijderen

Hartelijk dank voor je reactie en bezoek aan mijn blog. Lieve groetjes Kristien Saeys

OnStage 2024 Rotterdam - de goodies, swapjes, en mijn projecten die ik m...

Hoi hoi,  Hierbij een kopie van de live die ik gisteren online zette. Hierin heel veel inspiratie van de swapjes die ik mocht ontvangen tijd...