zondag 15 december 2019

Het grootste feest van het jaar komt er weer aan ! Sale a bration van Stampin’Up


Kristien Saeys onafhankelijk Stampin’Up demonstratrice 


Hoi hoi lieve creatievelingen, 

Het is alweer zondag, tijd voor mijn wekelijks blog ! 
De eindejaarsfeesten naderen in een sneltrein en haast iedereen is bezig met het uitzoeken en kopen van geschenken en het voorbereiden van heerlijke gerechten voor het familie diner. 
Of misschien ook niet ! 
Ik heb het dit jaar ontzettend makkelijk voor me gemaakt en heb alles gewoon besteld, geen uren aan het kookfornuis en geen stress... dat geeft me extra tijd om te knutselen en workshops voor te bereiden. 

Laat ik jullie alvast een voorproefje geven van de nieuwe kit die vanaf 3 januari bestelbaar is uit de gloednieuwe voorjaarscatalogus. 

Three cheers for you all-inclusive Kit 
Art 151304  33€




Deze kit bevat werkelijk alles om 12 prachtige kaarten te maken. 
Three cheers for you stempelset ( Engels ) 
Labels, embellishments, touw, stempelblok, mini inktkussen night of navy, 12 basiskaarten, 12 enveloppen, glue dots, dimensionals en een prachtige designer box om de kaarten in te bewaren. 

Het perfecte pakket om heel snel een voorraad prachtige kaarten aan te leggen. 

Wil jij deze set graag bestellen?  Dat kan vanaf 3 januari. Het enige wat je hoeft te doen is een berichtje sturen en ik bestel hem graag voor je. 

Wil je deze set heel graag maken maar dan met Nederlandse teksten ? 
Reserveer dan snel jouw plaats in de workshop van 21 februari 2020 
Deze vindt plaats in Breda van 19:30u tot 22 u
In groep maken we deze kit en passen we de teksten aan naar wat je zelf graag wil. 
Kostprijs voor de workshop 38€ 
Incl. Gebruik van Nederlandse stempelsets, koffie/thee/fris en lekkers. 
En niet te vergeten de gezelligheid van samen knutselen.

Inschrijven kan tot 15 januari ! Wees er snel bij want vol = vol

Na de feestdagen feesten wij gewoon verder want dan is het Sale-a-bration 

Op 3 januari gaat de nieuwe januari- juni 2020 minicatalogus in en dit gaat samen met 3 maanden feestperiode Sale-a-bration. 



Wat betekend dit voor jou als klant ? 

Bij elke bestelling van 60€ ontvang je één GRATIS cadeau uit de sale-a-bration catalogus. 
Bij 120€ mag je twee GRATIS cadeaus uitkiezen enz, ... deze cadeaus kies je geheel zelf ! 
Let wel, sommige cadeaus zijn ontzettend populair en zullen snel uitverkocht zijn. Wees er op tijd bij want op=op.


Stap in mijn team tijdens de sale-a-bration feestperiode 


Instappen in mijn team The Happy Stampers Breda kan altijd maaaaaaar tijdens sale-a-bration is het extra voordelig en aantrekkelijk. 
Tijdens deze periode bestel je voor 179€ aan producten uit te kiezen uit zowel de jaarcatalogus als uit de minicatalogus. Je krijgt er GRATIS het super handige mini-snijapparaat, een pakketje designer series paper EN een stempelset naar keuze bij ! 
Je betaald voor dit alles slecht 129€ 

Dus, ben je gek op knutselspullen en wil jij deze ook met minimaal 20% korting kopen? 
Hou je van gezellig in groep activiteiten ondernemen ? Maak je graag deel uit van een hechte vriendenclub? 
Twijfel dan geen seconde langer en schrijf je NU in in mijn team ! 
Wil je meer info ? Stuur me dan een Mail via onderstaande link en ik neem geheel vrijblijvend contact met je op. 



Plan een workshop bij jouw thuis met vrienden en ontvang GRATIS producten 

Heb jij vrienden, familie en kennissen die dol zijn op knutselen ? Breng deze dan samen bij jouw thuis op een afgesproken dag en tijdstip en ik kom bij jou een workshop geven. 
Minimaal 6 aanwezigen. 
Jij kan dan als host ( organisator ) gratis producten verdienen. 
Afhankelijk van de verkoop ontvang je Stampin rewards dat is een percentage aan gratis producten. 
Hoe hoger de verkoop hoe meer gratis producten jij mag uitkiezen. 
Neem vrijblijvend contact op voor meer informatie, klik op onderstaande foto om e-mail te sturen. 

 

Ken je iemand die deze post ook wel leuk zou vinden?  Verwijs deze dan gerust door naar mijn blog en laat onze groep creatievelingen groeien door zich aan te melden voor de nieuwsbrief via mail. 
Je doet er mij een ontzettend groot plezier mee, alvast hartelijk dank. 

Zo, deze post is weer best aan de lange kant maar er is dan ook zoveel leuk nieuws te vertellen 😃
Ik wens jullie allen een hele fijne week toe en zie jullie graag volgende week zondag weer met een nieuwe post. 

Groetjes 
Kristien Saeys 



Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Hartelijk dank voor je reactie en bezoek aan mijn blog. Lieve groetjes Kristien Saeys

OnStage 2024 Rotterdam - de goodies, swapjes, en mijn projecten die ik m...

Hoi hoi,  Hierbij een kopie van de live die ik gisteren online zette. Hierin heel veel inspiratie van de swapjes die ik mocht ontvangen tijd...