zondag 22 december 2019

Kristien Saeys Cuckoo For You Stampin’Up kerstkaart

Hoi hoi, 

Het is weer tijd voor mijn zondagse blog post ! 
Afgelopen week heb ik samen met een buurvrouw een hele originele en super schattige kaart gemaakt met de Cuckoo For You bundel van Stampin’Up ! 
En wat een geweldig leuke set is dit.


Deze bundel staat in de jaarcatalogus dus wie hem nog wil bestellen ... hij is gewoon te schattig om niet te hebben. 
Art 151117 -  50,25€ dit is voor de stempelset incl dies 


Eerst hebben we alle onderdelen gestempeld met memento inkt en ingekleurd met de Stampin’blends. 
De gebruikte kleuren zijn crumb cake, real red, granny apple green en daffodil delight de combo’s dat wil zeggen zowel de donkere als lichte versie. 

Cardstock hebben we wit, zwart en goud gebruikt. 

Daarna alles met de embossing machine uitgestanst en het klokje in elkaar gezet. De wijzertjes met mini splitpen bevestigd zodat de wijzertjes ook echt kunnen draaien. 

De basiskaart is deze keer niet vierkant maar rond ! Eens wat anders is ook leuk, toch ? 
Op de voorkant hebben we enkele subtiele sneeuwklokjes gestempeld in crumb cake.

De hulst-blaadjes komen uit de Christmas gleaming stempelset art 150464 - 25€

Het vergt enige aandacht om deze super schattige klok in elkaar te steken maar het is zo ontzettend leuk om samen te doen met anderen en dan tevreden naar je eindresultaat te kijken ! 


Binnenin nog een tekstje uit de knusse kerst stempelset art 151841 - 27€ gestempeld in real red.
En nog wat rhinestones op de voorkant 
En voila ons suuuper schattige koekoeksklok kaartje is klaar ! 

Wil jij nu ook eens graag komen knutselen, volg dan mijn blog en/ of Facebookpagina 
Kristiens Stampin up hobby hoekje ! 
Hierop zie je welke data welke workshops er zijn en kun jij je meteen inschrijven.

Heb jij deze Cuckoo For You bundel al in huis ? Stuur dan jouw creaties in reactie op deze post, ik ben er ontzettend nieuwsgierig naar.

Dankjewel voor het lezen van mijn post en volgende week ben ik er weer met een heel ander soort kaart ! 

Groetjes 
Kristien Saeys 

Bestellen kan 24/24 - 7 dagen op 7 via mijn webwinkel 



4 opmerkingen:

Hartelijk dank voor je reactie en bezoek aan mijn blog. Lieve groetjes Kristien Saeys

OnStage 2024 Rotterdam - de goodies, swapjes, en mijn projecten die ik m...

Hoi hoi,  Hierbij een kopie van de live die ik gisteren online zette. Hierin heel veel inspiratie van de swapjes die ik mocht ontvangen tijd...