zondag 29 december 2019

Kristien Saeys Laatste post 2019 thank you kaart Stampin’Up


Hallo lieve knutselvrienden, 


Vandaag de laatste blog post van 2019 ! Je hoort links en rechts vuurwerk knallen en de oliebollenkraam heeft het ook al behoorlijk druk mmmmm. 
De kerstdagen zijn voorbij en dat betekend dat oudejaarsavond met rasse schreden dichterbij komt. 
Reden om eens terug te kijken op wat 2019 mij gebracht heeft en goede voornemens voor 2020 opstellen. 

 2019 was een jaar van groei op digitaal vlak, social media verkennen en meer online acties ondernemen met mijn activiteit als demonstratrice. Je kan me tegenwoordig volgen op Facebook, instagram, via nieuwsbrief, blog en website. 
Uiteraard zijn er heel wat workshops geweest en dan was er ook de maandelijkse hobby club. 
De hobby club is echt een fantastische groep dames die me ontzettend veel energie geven en ook in het nieuwe jaar gaan we met deze groep verder. 
2019 was ook het jaar waarin ik voor het eerst samen ging werken met Christina. Samen hebben we de kerstworkshop gegeven in OC De Vlieren en dat doen we in 2020 nog enkele malen over. 
2019 staat ook voor de start van mijn team Happy Stampers Breda. 
Kortom het was een leerrijk, intensief maar bijzonder mooi jaar ! 


2020 zal op zijn minst even mooi worden ! 
Voornemens zijn, nog meer knutselen, mijn team laten groeien en vooral heeeeeeeel veel leuke herinneringen maken met de dames die mijn workshops bijwonen. 
In het nieuwe jaar zullen er ook Facebook lives volgen waarin ik telkens een leuk project maak. 


In dit blog wou ik dan ook als laatste kaart voor 2019 een “thank you” kaart laten zien ! 
Om iedereen te bedanken die het voorbije jaar op welke manier ook, bijgedragen heeft aan de groei van mijn activiteit als demonstratice. 
Uit het diepste van mijn hart HARTELIJK DANK 😘


Dit kaartje heb ik gemaakt op Very vanilla cardstock met de prachtige stempelset The gang’s all meer art 152294
Deze set kun je enkel GRATIS bekomen als je een bestelling plaatst van 60€ tijdens de Sale-a-bration periode van 
3 januari tot 31 maart. 
De stokpaardjes en cactus zijn ingekleurd met de blends. 
Een simpel maar vrolijk kaartje ! 


De Thank You banner heb ik opgekruld met vouwbeen en beetje bol opgeplakt met mini glue dots. 

Wil je deze stempelset ook GRATIS ? 
Stuur dan jouw bestelling van minimaal 60€ via mail naar me door en ik zorg dat je hem gratis ontvangt bij je bestelling. 

Ik wens jullie allen een gezond, creatief en fantastisch mooi 2020 ! 

Lieve groetjes, 
Kristien 


1 opmerking:

Hartelijk dank voor je reactie en bezoek aan mijn blog. Lieve groetjes Kristien Saeys

OnStage 2024 Rotterdam - de goodies, swapjes, en mijn projecten die ik m...

Hoi hoi,  Hierbij een kopie van de live die ik gisteren online zette. Hierin heel veel inspiratie van de swapjes die ik mocht ontvangen tijd...