donderdag 2 januari 2020

Kristien Saeys Sale-a-bration, twijfel niet en pak je voordeel !



Het leukste feest om 2020 mee te starten heet SALE-A-BRATION !

Telkens opnieuw word ik helemaal enthousiast van deze periode want dit is echt

een feest voor de creatieveling. Niet alleen is er een nieuwe mini catalogus boordevol prachtige stempelsets maar er is ook de sale-a-bration catalogus en deze catalogus staat bomvol gratis spullen die jij kan verzamelen. 
Bij elke bestelling van 60€ *ontvang je een gratis artikel naar keuze uit deze folder. 
Je raadt het al, ... je wil ze echt allemaal ! 


Het aftellen kan beginnen naar 3 januari, wat een geweldige acties zijn er weer tijdens deze feestelijke 3 maand durende Sale-a-bration van Stampin’Up!®️

In deze post wil ik de fantastische instap deal met jullie delen, twijfel niet en pak je voordeel ! 

Voor velen onder ons is het financieel niet zo eenvoudig om snel de gewenste spullen aan te kopen om te beginnen met knutselen. 
Voor diegenen en ook alle andere creatievelingen heb ik geweldig nieuws want tijdens sale-a-bration kies je voor 179€ spullen uit die jij nodig hebt om aan de slag te gaan en je betaald slechts 129€ ! Bovendien krijg je hier bovenop een gratis mini snijmachine, een pak designer series paper en een gratis zelf uit te kiezen extra stempelset uit de hoofdcatalogus of mini catalogus ! 
Een hele boel spullen dus voor een ontzettend lage prijs ! 
Heb je al heel wat knutselspullen maar wil je graag de nieuwste trends volgen en jouw verzameling uitbreiden ? Ook dan is deze instapactie voor jou het perfecte moment om jouw collectie aan de beste prijs aan te vullen. 

Hieraan zitten geen verplichtingen ! Je stapt in als demonstrator maar je doet geheel zelf wat jij wil met jouw aanwijzing als demonstrator. Wil je graag workshops geven, dat is uiteraard fantastisch. Wil je dat niet, ook helemaal prima. 

Een bijkomend voordeel aan instappen als demonstrator is de aantrekkelijke korting van 20% * die je meteen op je eerstvolgende order krijgt en dat gedurende minimaal 3 maanden. 

Tot slot, door in te stappen via mij kom je in mijn team terecht “happy stampers Breda”, een team waarin we samen leuke middagen organiseren, samen heel veel lachen en plezier maken en waar ik als teamleider alle mogelijke hulp bied om jou als demonstrator te begeleiden in jouw Stampin’Up®️ avontuur. 

Nog redenen nodig of meer uitleg? Neem vrijblijvend contact met me op ik leg jou heel graag uit wat instappen inhoudt en wat je mag verwachten. 

Wil jij je meteen aanmelden klik dan hieronder op de afbeeldingslink en volg de stappen om jezelf in te schrijven als demonstrator. Ik verwelkom jou graag in mijn team ! 

Lieve groetjes en tot snel
Kristien Saeys
Kristien.saeys@ziggo.nl 
Onafhankelijk Stampin’Up ®️demonstratrice Breda

 Aanmelding demonstrator

* excl, verzendkosten ! 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Hartelijk dank voor je reactie en bezoek aan mijn blog. Lieve groetjes Kristien Saeys

OnStage 2024 Rotterdam - de goodies, swapjes, en mijn projecten die ik m...

Hoi hoi,  Hierbij een kopie van de live die ik gisteren online zette. Hierin heel veel inspiratie van de swapjes die ik mocht ontvangen tijd...