zaterdag 4 januari 2020

Kristien Saeys Verjaardagskaart met de gratis stempelset uit de sale a bration folder !

Hoi hoi, 

Welkom weer op mijn wekelijkse blog ! Deze week is het een hele speciale week want het grote    sale-a-bration (SAB) feest is van start gegaan op 3 januari ? 
Ik hoor jou denken, wat is sale-a-bration ? 

Wel dat is DE feestelijkste periode in het Stampin’Up®️ Jaar. 
Tijdens deze periode van 3 januari tot 31 maart kun je ontzettend veel gratis spullen verzamelen. 
Van stempelsets, stansen, ponsen, prachtig designer series paper tot complete kaart kits. De keuze is geheel aan jou. 

Wat moet je hiervoor doen ? Heel simpel, bij elke bestelling van 60€ excl. kosten mag je 1 gratis artikel uitzoeken. 
Onderaan deze post zal ik de link naar de SAB folder plaatsen. 

Voor mijn post van vandaag heb ik een kaartje gemaakt met een gratis stempelset uit de SAB folder. 

Happy birthday to you 
Artikel 152308 - gratis bij bestelling van 60€


Ik heb de kaart in twee varianten gemaakt.
De eerste is een variant voor de beginner. Gestempeld in zwart memento en ingekleurd met de Stampin blends. Enkele rhinestones aan toegevoegd en je hebt meteen een prachtige verjaardagskaart! 



De tweede variant is voor gevorderden maar ook deze is nog perfect door een beginner te maken je hebt alleen een embossing-machine nodig vandaar gevorderd ! 
Hiervoor heb ik eerst de taart en tekst gestempeld met memento. De afbeelding ingekleurd met Stampin blends en vervolgens uitgeknipt alsook de tekst. 
Een strook vellum van 4 cm breed door de embossing-machine gehaald met de Parisian flourish 3D embossing folder art 151474 uit de mini catalogus. 
Vervolgens het vellum met lijm opgeplakt en de taart en tekst met dimensionals om wat diepte te creëren. 


 Super eenvoudig en een geweldig leuke kaart ! 

Wil jij deze kaart ook maken ? 

Bestel dan vandaag nog de set Stampin blends die ik hiervoor gebruikt heb en betaal geen verzendkosten, dat is een korting van 5,95 € ( geldig tot eind januari 2020 ) 

Pakket 1 bestaat uit 13 Stampin Blends + de gratis stempelset happy birthday to you +  3 vellen whisper white A4 cardstock en 1 vel A4 seaside spray cardstock. Zodat je meteen aan de slag kan. 
Totaal prijs 71,50€ 

Pakket 2 bestaat uit 13 Stampin Blends + de Parisian flourish 3D embossing folder + de gratis stempelset happy birthday to you +  3 vellen whisper white A4 cardstock en 1 vel A4 seaside spray cardstock. Zodat je meteen aan de slag kan. 
Totaal prijs 83,50€ 

Heb je zelf nog geen zwarte inkt op water basis dan kun je de menento inktpad bijbestellen 
Artikel 132708 - 7,50€ 

Bestellen doe je door een mail te sturen naar Kristien.saeys@ziggo.nl 
Vermeld hierin jouw naam, adres en het pakket dat je graag wil. Ik verzorg graag jouw bestelling! 

Wens je alvast heel veel plezier met het inkijken van de Sale-a-bration folder en de nieuwe mini catalogus. 

Hartelijk dank voor je bezoek ! 


 Sale-a-bration folder

PS : Lees jij mijn post via e-mail ? Door op de blauwe tekst bovenaan deze mail te klikken ga je naar mijn blog, daar vind je het laatste nieuws. Dit is een preview mail ! 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Hartelijk dank voor je reactie en bezoek aan mijn blog. Lieve groetjes Kristien Saeys

OnStage 2024 Rotterdam - de goodies, swapjes, en mijn projecten die ik m...

Hoi hoi,  Hierbij een kopie van de live die ik gisteren online zette. Hierin heel veel inspiratie van de swapjes die ik mocht ontvangen tijd...