maandag 6 januari 2020

Kristien Saeys - Kylie’s international Blog Highlights January 2020


Hallo, 

Voor het eerst doe ik mee aan de blog hop van Kylie Bertucci, spannend maar wel ontzettend leuk. 
De opdracht voor januari: maak een thank you kaart om iemand te bedanken ! 
Er zijn zoveel mensen die ik wil bedanken, mijn trouwe workshop bezoekers, klantjes, Stampin’Up voor de prachtige materialen, mijn echtgenoot die me de ruimte geeft om te groeien.... en nog zoveel andere redenen. 
Dus bij deze een hartelijke dank met een kaartje ! 



Wat heb ik gebruikt voor deze kaart? 
De prachtige nieuwe Forever Blossoms bundle uit de nieuwe mini catalogus art 153781
Deze is er ook in het Nederlands verkrijgbaar Nieuwe Bloesems bundel art 153784
De bundel bestaat uit stempelset en stansen ! 
Wit en crumb cake cardstock.
Crumb cake inkt voor het sentiment. 


Op de achtergrond heb ik met wit embossing paste een structuur aangebracht. Dit is ontzettend leuk materiaal om mee te werken. Je krijgt er een mooi reliëf mee op de achtergrond en het droogt zeer snel. 
Embossing paste wit art 141979
Palette knives voor het aanbrengen van de paste art 142808
Patroon art 144103


Vervolgens heb ik de bloem gestempeld met memento inkt en ingekleurd met de Stampin’blends. 
Deze heb ik door middel van dimensionals op de kaart aangebracht.
Het strikje is gemaakt met petal pink metallic-edge ribbon uit de nieuwe mini catalogus. 

En tenslotte heb ik de wink of Stella glitter brush eroverheen gehaald om een mooie subtiele schittering op de bloemen te verkrijgen. Nog enkele champagne kleurige rhinestones et voila, de thank you kaart is klaar ! 

Wink of Stella glitter brush art 141897
Champagne rhinestone basic jewels art 151193
Petal pink metallic-edge ribbon art 151194

Laat jullie creativiteit los en geniet ! 
Vinden jullie deze kaart mooi ? Breng dan jullie stem uit op onderstaande link. 
Hartelijk dank voor je bezoek en tot snel weer ...’

Groetjes 
Kristien Saeys 


2 opmerkingen:

  1. Really pretty card Kristien! Especially love the relief background. Thanks for being part of my international blog highlights this month and all the best with the voting!

    BeantwoordenVerwijderen

Hartelijk dank voor je reactie en bezoek aan mijn blog. Lieve groetjes Kristien Saeys

OnStage 2024 Rotterdam - de goodies, swapjes, en mijn projecten die ik m...

Hoi hoi,  Hierbij een kopie van de live die ik gisteren online zette. Hierin heel veel inspiratie van de swapjes die ik mocht ontvangen tijd...