zaterdag 11 januari 2020

Kristien Saeys Stampin’Up honderdduizend maal dank


Hallo,

Hier ben ik weer ! Wat was het een super gezellige week. De nieuwste spulletjes van de mini catalogus zijn geleverd. Weer zoveel moois om mee aan de slag te gaan. Jullie gaan dit de komende weken allemaal te zien krijgen via mijn blog. 

Deze week heb ik gekozen om wederom een dank kaartje te maken want zeg nu zelf, we zeggen veel te weinig dankjewel tegen de mensen die zoveel voor ons betekenen en doen. 
Tijd om die mensen te verrassen met een zelfgemaakte vrolijke honderdduizend maal dank kaart ! 

Hoe maak je deze kaart ? 


We beginnen met een whisper white basis kaart van 29 x 10,5 cm 
De achtergrond gaan we bestempelen met de Crackle Paint stempel art 148752 we doen dit met soft sea foam art 147102
Uit Bermuda bay cardstock art 147096 snijden we een strook van 6 x 10 cm. De onderkant gaan we in knippen tot een vlag. 
Uit een stuk wit cardstock stansen we het frontje met de stans uit de bundel Knuffels op Papier 
en ook de tekst komt uit deze bundel. De tekst stempelen we met Bermuda Bay.
Knuffels op papier bundel art 153831


De bloemetjes zijn uit restantjes soft sea foam, Bermuda bay en wit cardstock geponst met de GRATIS pons uit de sale-a-bration brochure. 
Small bloom punch  art 152136
Deze kun je uitkiezen als gratis cadeau bij een bestelling van 120€. 
Tot slot heb ik nog een zilver blaadje geponst met de leaf pons art 144667
Afwerken met een strikje in bakers twine wit en enkele rhinestones et voila ...we kunnen weer iemand heel erg blij maken met ons kaartje ! 




Je kan dit ook heel eenvoudig gebruiken om een cadeautje mee op te fleuren. In plaats van het geheel op een basiskaart te plakken, vouw je dan aan de bovenkant een strook van 1 cm om, je doet er dubbelzijdige tape op en plakt het bovenaan op je cadeautje zoals ik hier gedaan heb met de setjes voor de technieken workshop. 


Wil jij deze materialen graag bestellen ? Dat kan uiteraard ! 

Geheel de maand januari gratis verzending als je jouw bestelling via mail verstuurd aan 

Voor mijn Belgische volgers ... ik mag als demonstratice niet naar België verzenden maar Breda ligt net aan de grens dus kom gerust een keertje langs of bestel via mail en dan spreken we samen levering af. 

Rechtstreeks bestellen via mijn webshop kan natuurlijk ook, hiervoor heb je een kredietkaart nodig. Verzendkosten worden door Stampin Up verrekend. 

Om deze post af te sluiten wil ik mijn nieuwe team leden alvast bedanken die tijdens de lopende sale a bration zijn ingestapt in Team Happy Stampers Breda ! 
We gaan er een prachtige tijd van maken samen. 
Interesse om ook in te stappen ? Laat dan snel jouw gegevens achter op mail en ik neem contact met je op ! 

Hartelijk dank voor je bezoek aan mijn blog en tot volgende week. 

Creatieve groetjes 

Kristien Saeys 

Onafhankelijk Stampin’Up ®️demonstratrice Breda



Zie jij deze post in jouw mailbox ? Klik dan op de blauwe titel bovenaan de mail om rechtstreeks naar mijn blogpagina te gaan .. daar zie je alle nieuwigheden en ook alle vorige post ! 
Veel plezier 

1 opmerking:

Hartelijk dank voor je reactie en bezoek aan mijn blog. Lieve groetjes Kristien Saeys

OnStage 2024 Rotterdam - de goodies, swapjes, en mijn projecten die ik m...

Hoi hoi,  Hierbij een kopie van de live die ik gisteren online zette. Hierin heel veel inspiratie van de swapjes die ik mocht ontvangen tijd...