maandag 13 januari 2020

Kylie's Demonstrator Training blog hop January 2020



Hallo, 

Welkom terug !

Vandaag gaan we weer lekker blog hoppen met Kylie's demonstrator training blog hop groep.
Voor deze blog hop heb ik een kaart gemaakt met de masking techniek.
 Wat eigenlijk heel eenvoudig wil zeggen dat je afbeeldingen over elkaar heen gaat stempelen en bepaalde delen afschermt waardoor je diepte effect gaat creëren. 


In deze kaart heb ik gebruik gemaakt van de prachtige painted poppies stempelset van Stampin'Up en de Stampin Blends Poppie Parade.

Deze techniek kun je bij me in Breda ( NL ) komen leren in de workshop van 6 maart 2020.
Tijdens deze workshop gaan we aan de slag met de Painted Poppies stempelset en gaan we de masking techniek ten volle uitproberen.
In de prijs zit een combo pack Stampin Blends Poppie Parade 
Kostprijs : 15 €

Wil jij ook graag meedoen ? Geef je dan snel op want het aantal plaatsen is beperkt ! 

Ben je nieuwsgierig naar wat andere demonstratoren wereldwijd hebben gemaakt voor deze blog hop? Je bent nu op de pagina van Kristien Saeys, klink op de volgende in rij en ga geniet van de inspiratie !

Hartelijk dank voor je bezoek !
Kristien Saeys 

Blog hop List





11 opmerkingen:

Hartelijk dank voor je reactie en bezoek aan mijn blog. Lieve groetjes Kristien Saeys

OnStage 2024 Rotterdam - de goodies, swapjes, en mijn projecten die ik m...

Hoi hoi,  Hierbij een kopie van de live die ik gisteren online zette. Hierin heel veel inspiratie van de swapjes die ik mocht ontvangen tijd...