zondag 19 januari 2020

Gratis Kerchief Card Kit Sale-a-bration

Halloooooo, 

Wat een prachtige zonnige dag vandaag in Breda ! 🌤
Onder de heerlijke warmte van de zonnestralen schrijf ik mijn wekelijkse blog post. 
Deze week wil ik het heel graag met je hebben over de super gave Kerchief card kit die je tot eind maart gratis kan aanvragen bij elke bestelling van 60€. 

In deze prachtige kit zitten 8 enveloppen en 8 basiskaarten en uiteraard alles wat je nodig hebt om de 8 kaarten te maken, dimensionals, glue dotjes, embellishments, touw, ... het enige wat je zelf nog dient te voorzien is een schaar om het touw te knippen. 


Zoals je kan zien zijn het prachtige kaarten ! Voor de beginnende knutselaar het perfecte pakketje om meteen een verbluffend mooi resultaat te bekomen.  Maar ook voor de gevorderde knutselaar is het een ideaal pakket om heel snel tussendoor wat extra kaarten te maken. 
Vervang de teksten door eigen teksten en je maakt er in een handomdraai een persoonlijke kaart van ! 


De voorgestanste metallic blaadjes en bloemetjes zijn verblindend mooi, en met de lichtinval van de zonnestralen schitteren ze als juweeltjes. 


 Bij de rode kaarten heb ik een foutje gemaakt, ... jaaaaaa ook bij mij gaat het wel eens mis 😅
Ik heb de vellum achtergrond met vloeibare lijm aangebracht en dit blijf je zien ook na het opdrogen van de lijm, dus mijn tip bij deze is .. .kleef de vellum achtergronden op met mini glue dotjes, dewelke ook in het pakket zitten, dan zie je die lijm lijnen niet 😉.


Wil jij deze gratis card kit graag ontvangen ? 

Bij elke bestelling van 60€ kun je een kit kiezen als sale-a-bration artikel, wil je meer kits, .. dat kan uiteraard ook want het is per schijf van 60€ dat je een gratis kit kan uitkiezen. Maaaaaar wacht niet te lang want op=op en ze zijn ontzettend gewild. 

Bestellen kan via mijn webshop .. hiervoor heb je een kredietkaart nodig ! 

🛒 webshop 

Of stuur mij een mail en dan verzorg ik graag jouw bestelling.. ook voor mijn Belgische volgers. 


Ik wens jullie allen een ontzettend leuke week, hartelijk dank voor het lezen van mijn post ! 
Tot volgende week.

Creatieve groetjes,


Kristien Saeys 
Onafhankelijk Stampin’Up ®️demonstratrice Breda

Lees je dit in je mailbox? Klik dan op de blauwe titel in het mailbericht, dan ga je rechtstreeks naar mijn blog! 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Hartelijk dank voor je reactie en bezoek aan mijn blog. Lieve groetjes Kristien Saeys

OnStage 2024 Rotterdam - de goodies, swapjes, en mijn projecten die ik m...

Hoi hoi,  Hierbij een kopie van de live die ik gisteren online zette. Hierin heel veel inspiratie van de swapjes die ik mocht ontvangen tijd...