zaterdag 25 januari 2020

Thoughtful blooms Stampin’Up Sale-a-bration

Goedemorgen, 

Het is alweer weekend, wat gaat de tijd snel als we onszelf vermaken met knutselen. 😅
Vandaag laat ik jullie een klein kaartje zien met voor mij de allerleukste gratis stempelset en pons uit de sale-a-bration folder. 

De Thoughtful Blooms stempelset en bijpassende Small Bloom Punch

Beiden gratis bij een bestelling van 180€ 
Stempelset bij 60€ en pons bij 120€ 


Dit super schattige kaartje is een 3 luikje geworden, je hebt hiervoor als basis een half A4 vel nodig dat je in de lengte in twee snijdt op 10,5 cm op 29,7 cm 
Als achtergrondkleur heb ik night of navy cardstock gebruikt. 9 x 10 cm 
En het front matje is 8,5 x 9,5 cm 


Gebruikte inkt kleuren zijn : night of navy, soft sea foam, rococo rose, merry merlot en black memento. 
Wist je dat als je jouw stempel beinkt en je drukt eerst af op een klad papiertje en vervolgens op je project dat je dan een lichtere kleur bekomt ? Zo kun je kleurgradaties aanbrengen met 1 kleur waardoor het lijkt of je 2 of 3 kleuren hebt gebruikt ! 





 De binnenkant van de kaart heb ik uiteraard ook nog lekker versierd met de prachtige bloemetjes maar toch nog plaats voldoende overgelaten om een leuke boodschap op te noteren voor de ontvangen. 

Het lint is absoluut ook 1 van mijn favorieten, helaas een retired product maar een mooi alternatief is het denim ribbon art 149590 

Een absolute must have zijn de stitched shapes dies, hier heb ik het ovaal mee uitgestanst waar de tekst op staat ! Deze dies zijn zo veelzijdig, ik gebruik ze ontzettend vaak en deze gaan ook nooit uit mijn collectie. Art 145372 

Tot slot heb ik voor dit kaartje de tekst gebruikt uit de set Knuffels op Papier. Art 152412
Om af te werken nog enkele rhinestones erop in de kleur night of navy en het kaartje is klaar. 

Heb je geen gekleurde rhinestones maar wel Stampin Blends !.. dan kun jij jouw witte rhinestones eenvoudig zelf alle gewenste kleuren geven .. je kleurt de rhinestones met de Stampin blends en vervolgens gebruik je ze op je project ! Heel eenvoudig ! 

Ik dank je alweer voor het lezen van mijn blog en zie je graag volgende week weer met een nieuw project ! 
Laat gerust een berichtje achter. 

Vragen of suggesties voor een volgende post ? Ik hoor ze graag ...

Groetjes 
Kristien Saeys 
Onafhankelijk Stampin’Up ®️demonstratrice Breda


Lees je dit bericht in je mailbox ? Klik dan op de blauwe koptekst in de mail en ga meteen naar mijn blog, daar doe je mij een enorm plezier mee ! Dankjewel 😊 


6 opmerkingen:

Hartelijk dank voor je reactie en bezoek aan mijn blog. Lieve groetjes Kristien Saeys

OnStage 2024 Rotterdam - de goodies, swapjes, en mijn projecten die ik m...

Hoi hoi,  Hierbij een kopie van de live die ik gisteren online zette. Hierin heel veel inspiratie van de swapjes die ik mocht ontvangen tijd...