zondag 2 februari 2020

Under my umbrella, Stampin’Up

Hoi lieve knutselvrienden, 

Wat een geweldige week heb ik achter de rug ! Ik ben gevraagd door een grote snoepfabrikant om een workshop te organiseren voor 50 ouderen die in het kader van liefdadigheid kaartjes mogen komen maken. Hoe geweldig is dat ?! 
13 maart is de grote dag, meer hierover in een speciale blogpost die ik zal schrijven met hopelijk heel veel leuke foto’s en reacties ! 

Voor mijn kaartje van deze week ben ik aan de slag gegaan met de Under my umbrella ☂ stempelset uit de Stampin’Up ©️voorjaar minicatalogus. Dit is een geweldig leuke set met bijhorende pons om de paraplu’s uit te ponsen. 


Als achtergrond heb ik een stuk whisper white cardstock 9,5 x 13,5 cm bewerkt met de brick & mortar 3D embossing folder art 149643 - 12€ 
De afmetingen zijn voor de basiskaart een half A4 tje in whisper white 10,5 x 29 cm gerild op 14,5 cm 
Als achtergrond mat heb ik seaside spray cardstock gebruikt en gesneden op 10 x 14 cm


Vervolgens stempel je het parapluutje en de laarsjes met memento op een stuk in color designer series paper seaside spray art 149167 - 14 € voor een pak van 40 vellen. 
De bloemetjes stempel je op wit cardstock en kleur je in met Stampin blends. Je kan eventueel ook met watercolor pencils inkleuren. 
Als alles ingekleurd is knip je ze uit. 


De laarsjes zijn eveneens uitgeknipt met de hand en de zool en rand ingekleurd met Stampin blends.


Voor de teksten heb ik gebruik gemaakt van de nieuwste Label me bold stempelset art 151631 - 21€
Deze heb ik gestempeld met seaside spray inkt en vervolgens uitgeknipt. 
Om dimensie in je kaartje te krijgen maak je gebruik van dimensionals. 
Mini Stampin’ dimensionals art 144108 - 5€ 



Stempelset art 151518 - 19€
Umbrella builder punch art 151293 - 22€
Koop je de set .. bundel stempelset en pons art 153786 - 36,75€ dwz. 10% korting ! 


label me bold stempelset art 151631 - 21€

Zoals je ondertussen wel gewend van me bent werk ik mijn kaartjes graag af met enkele rhinestones. 
Eens deze erop zitten is het voor mij helemaal perfect.

Wens je een hele fijne week toe en ik dank je voor het bezoeken van mijn blog, laat gerust een boodschap achter, altijd fijn om te lezen wat je ervan vindt ! 
Heel graag tot volgende week met een nieuw project .. Valentijn ! 💖 
Lieve groetjes, 

Kristien Saeys 

Onafhankelijk Stampin’Up ®️demonstratrice Breda






3 opmerkingen:

Hartelijk dank voor je reactie en bezoek aan mijn blog. Lieve groetjes Kristien Saeys

OnStage 2024 Rotterdam - de goodies, swapjes, en mijn projecten die ik m...

Hoi hoi,  Hierbij een kopie van de live die ik gisteren online zette. Hierin heel veel inspiratie van de swapjes die ik mocht ontvangen tijd...