maandag 3 februari 2020

Kristien Saeys - Kylie Bertucci’s monthly International Blog Highlights February 2020

Hallo lieve hoppers, 

Vandaag een project voor Kylie ‘Bertucci’s monthly international blog highlights hop. 
Met Valentijn in aantocht en als thema Thank you .. dacht ik aan het maken van een kaart voor die beste vriendin of vriend.
Hartjes zijn het symbool van liefde, maar die heb je uiteraard in vele vormen, .. liefde voor je partner, liefde voor je huisdier, liefde voor je vrienden, ... in mijn kaart heb ik gekozen voor blauwe hartjes, als symbool voor mijn vriendschappelijke liefde voor mijn beste vriendin. 


Ik heb deze kaart gecased uit de catalogus ! 
De achtergrond is gemaakt met seaside spray inkt en de aqua painter. 
De hartjes heb ik in seaside spray en night of navy gemaakt met de prachtige Meant to be stempelset en dies van Stampin’Up ©️


De tekst Superfijn dat wij vrienden zijn komt uit de allernieuwste Nieuwe Bloesems stempelset. Een Nederlandstalige stempelset met prachtige teksten en bloemen. 
En tot slot wederom afgewerkt met rhinestones die ik met de night of navy Stampin Blends heb gekleurd. 

Ik ben ontzettend tevreden met dit resultaat en weet zeker dat de ontvanger hier ook zeer blij van zal worden, en daar doen we het voor ... verspreid de liefde ! 

Vinden jullie dit ook een leuke kaart ? Breng dan je stem uit !

Lieve groetjes 

Kristien Saeys 
Onafhankelijk Stampin’Up ®️demonstratrice Breda

2 opmerkingen:

  1. 'Love'-ly card Kristien and great sentiment. Thanks for being part of my International Blog Highlights this month and all the best with the voting!

    BeantwoordenVerwijderen

Hartelijk dank voor je reactie en bezoek aan mijn blog. Lieve groetjes Kristien Saeys

OnStage 2024 Rotterdam - de goodies, swapjes, en mijn projecten die ik m...

Hoi hoi,  Hierbij een kopie van de live die ik gisteren online zette. Hierin heel veel inspiratie van de swapjes die ik mocht ontvangen tijd...