woensdag 27 januari 2021

Stempel Schatten NL Stampin'Up! Demo's Bloghop Januari 2021





 

Hoi lieve knutselliefhebber,


Hartelijk welkom op mijn blog !

Vandaag gaan we weer hoppen met de NL Stampin'Up! Demo's. Het thema deze maand is medeleven.

Hier kun je alle kanten mee op, medeleven als zijnde beterschap wensen voor iemand die ziek is, maar ook condoleance kaarten vallen onder dit thema.

Ik ga je laten zien hoe je met hetzelfde materiaal kaarten kun maken voor de beide gelegenheden. 

Bij deze eerste kaart heb ik de bloemen van het True Love Designer Series Paper ingekleurd met de lichte en donkere Smoky Slate Stampin Blends. 

Dit zwat wit papier leent zich uitstekend voor dit project.

Het sentiment is gestempeld met een stempel uit de "Hartverwarmend" stempelset uit de Sale-a-Bration. Het lettertype van deze nieuwe Nederlandstalige stempelset is sjiek en verfijnd.



Het tweede kaartje is met hetzelfde True Love Designer Series Paper gemaakt maar dan ingekleurd met de lichte en donkere Magenta Madness en Granny Apple Green Stampin Blends. Meteen een hele andere kaart die meteen opvalt door de levendige kleuren. 


Zo zie je dat je met hetzelfde materiaal door gebruik van kleur hele verschillende kaarten kan maken. 

Ik dank je voor je bezoek aan mijn blog en wens je heel veel plezier met het hoppen naar mijn collega demo's .. je bent nu bij Kristien Saeys ! Klik op de naam onder die van mezelf en hop door naar de volgende pagina met inspiratie.






Kristien Saeys 

Onafhankelijk Stampin!Up! demonstratrice in Breda 


9 opmerkingen:

Hartelijk dank voor je reactie en bezoek aan mijn blog. Lieve groetjes Kristien Saeys

OnStage 2024 Rotterdam - de goodies, swapjes, en mijn projecten die ik m...

Hoi hoi,  Hierbij een kopie van de live die ik gisteren online zette. Hierin heel veel inspiratie van de swapjes die ik mocht ontvangen tijd...