zaterdag 16 januari 2021

Creatieve Harten bloghop Januari 2021Sale-a-bration


 
Hoi hoi, 

Hartelijk welkom op mijn blog !

Vandaag een bloghop met de Creatieve Harten 💗

Thema .. wat is jouw favoriete Sale-a-Bration product ? 

Nou laat ik het zo stellen, ... ik vind alle gratis producten uit de SAB folder leuk maar als ik er eentje moet uitkiezen dan kom ik bij het prachtige Paper Blooms Designer Series Paper uit. 
De reden hiervoor is dat je met dit papier zo ontzettend veel mogelijkheden hebt. 
Je kan de bloemetjes perfect uitknippen met je schaartje en er geweldige projecten mee opfleuren.


Mijn eerste projectje is een kaart. Heel simpel alle bloemetjes uitknippen en mooie lay out mee maken en je hebt al een hartstikke leuk kaartje. Om dimensie te creëren heb ik de achtergrond eerst wat ingekleurd met de gloednieuwe blending brushes in de kleur seaside spray en vervolgens enkele spatjes op gemaakt met de Stampin blends kleur night of navy. Om structuur aan te brengen op de achtergrond heb ik deze door de tasteful textile 3D embossingfolder gehaald. 

Labeltje heb ik dmv heat embossing gemaakt op night of navy cardstock. 
Decoratief ook nog enkele rondjes linen thread met een strikje. 

De bloemetjes aanbrengen met liquid glue en dimensionals, wat ook voor extra dimensie zorgt.
En finishing touch rhinestones !!!

Volgende projectje is een heel eenvoudig doosje dat ik met hetzelfde DSP gedecoreerd heb. 



Wil je graag zien hoe ik dit gemaakt heb ? 
Klik op bovenstaande foto en ga meteen een kijkje nemen. 

Zo, dat was mijn blogpost voor vandaag. Hartelijk dank voor je bezoek aan mijn blog en ga snel door naar de volgende deelnemer op de lijst hieronder om nog meer inspiratie op te doen !

Heel veel plezier met hoppen ... Je bent nu bij Kristien Saeys !




6 opmerkingen:

  1. Dit papier wordt steeds mooier naarmate ik meer voorbeelden zie! Jouw kaart is prachtig en dat doosje ook. Ik maak deze hop even af en dan kom ik terug om het filmpje te kijken!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een liefje doosje voor dat mondkapje. Duidelijk filmpje en wat leuk dat je hebt mee gedaan.

    BeantwoordenVerwijderen

Hartelijk dank voor je reactie en bezoek aan mijn blog. Lieve groetjes Kristien Saeys

OnStage 2024 Rotterdam - de goodies, swapjes, en mijn projecten die ik m...

Hoi hoi,  Hierbij een kopie van de live die ik gisteren online zette. Hierin heel veel inspiratie van de swapjes die ik mocht ontvangen tijd...