woensdag 20 maart 2024

OnStage 2024 Rotterdam - de goodies, swapjes, en mijn projecten die ik m...



Hoi hoi, 

Hierbij een kopie van de live die ik gisteren online zette. Hierin heel veel inspiratie van de swapjes die ik mocht ontvangen tijdens Onstage 2024 in Rotterdam. 

Ook laat ik de projecten zien die ik tijdens mijn presentatie liet zien aan de collega demo's. 
Deze projecten heb ik ontworpen speciaal voor OnStage. 
Vandaag zal ik online 1 van deze projecten met jullie maken in mijn Facebook pagina Kristiens Stampin up hobby hoekje. 
Kom je meekijken ? 
14 u ga ik live ! 

Heel veel kijkplezier en liefs, 
Kristien Saeys 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Hartelijk dank voor je reactie en bezoek aan mijn blog. Lieve groetjes Kristien Saeys

OnStage 2024 Rotterdam - de goodies, swapjes, en mijn projecten die ik m...

Hoi hoi,  Hierbij een kopie van de live die ik gisteren online zette. Hierin heel veel inspiratie van de swapjes die ik mocht ontvangen tijd...