donderdag 5 maart 2020

Zwanger ! gefeliciteerd kaartje Stampin’Up ©️


Hoi lieve creatievelingen, 

Deze week wil ik jullie een kaartje laten zien dat ik gemaakt heb voor mijn lieve nichtje en neef  die binnenkort hun eerste kindje op deze wereld zetten. 
Hoe ontzettend mooi en spannend is het om je eerstgeborene te verwachten, ... maar niet enkel voor moeders en vader maar ook voor de familie is het spannend afwachten naar ons nieuwe familielid. 
Om dit even te laten weten maakte ik dit kaartje ! En uiteraard met bling bling want mijn nichtje is een bling bling liefhebster 🥰.



Voor dit kaartje heb ik gebruik gemaakt van de Wonderful moments stempelset van Stampin’Up ©️
art 147529 - 31€ 

De rechthoeken heb ik met de stitched so sweetly dies gestanst. Art 151690 - 39€
Dit is een echte must have set. 



De achtergrond heb ik uit glimmer paper gestanst met de stitched so sweetly dies, gold glimmer paper  art 146958 - 6€

Om de dame een gouden jurkje te geven stempel je heel eenvoudig het figuurtje op het glimmer paper en vervolgens knip je de delen uit die je nodig hebt om de jurk te maken. Je kleeft dan alle onderdelen op op je gestempelde afbeelding op je kaart et voilà jouw dame heeft een glitterjurk aan. 
Inkleuren van de haarlokken en de huid doe je met de Stampin’blends. 

Ga nu snel zelf aan de slag met deze techniek en geef voortaan alles een printje.

Tot slot wil ik jullie graag nog mededelen dat er een second Sale-a-bration release is en dat wil zeggen nog meer gratis spullen die je kan verzamelen tijdens de maand maart.
Bij elke bestelling van 60€ heb je al een gratis artikel naar keuze.

Klik snel op de folder en ontdek de prachtige nieuwe spullen die je gratis ontvangt bij jouw bestelling van 60€. 
Bij vragen of bestelling kun je mij steeds e-mail sturen. 

Ik wens jullie hele fijne dag en tot snel weer, 
Lieve groetjes 
Kristien 

Onafhankelijk Stampin’Up ®️demonstratrice Breda



2 opmerkingen:

Hartelijk dank voor je reactie en bezoek aan mijn blog. Lieve groetjes Kristien Saeys

OnStage 2024 Rotterdam - de goodies, swapjes, en mijn projecten die ik m...

Hoi hoi,  Hierbij een kopie van de live die ik gisteren online zette. Hierin heel veel inspiratie van de swapjes die ik mocht ontvangen tijd...