zondag 21 juni 2020

So Much Happy Verjaardagskaart Stampin'Up

Hallo lieve knutselvrienden en vriendinnen, 


Deze week is voorbij gevlogen, vaderdag in België gehad vorige zondag en deze week in Nederland.
Dat is een voordeel als je als belg in Nederland komt wonen dan mag je dubbel feesten :-) zo blij dat mijn vader nog leeft en  helemaal gezond is ! En uiteraard super blij met mijn Nederlandse schoonvader.

Deze week heb ik in de Facebook Live workshop een prachtige verjaardagskaart gemaakt met de         So Much Happy Bundel van Stampin'Up.

Deze set mag echt NIET ontbreken in jouw collectie ! Werkelijk een must have om prachtige verjaardagskaarten te maken maar ook om andere kaarten mee te maken. 

Deze bundel kun je geheel GRATIS ontvangen als je nog in de maand juni aansluit bij mijn team Happy Stampers Breda !
Weten hoe je dit doet ? stuur me dan een mailtje 



Wat heb je nodig ?

Een basis kaart 21 x 14.5 cm gerild op 10.5 cm 
Een mat in de kleur naar keuze 10 x 14 cm 
en een witte mat in Whisper White 9.5 x 13.5 cm 
Verder enkele restantjes wit cardstock om de ballonnen op te stempelen en om de tekst nogmaals uit te stansen met sterretjes op .

3 kleuren inkt ! 
Ik heb voor dit model blushing Bride, Rococco Rose en Sahara Sand gebruikt 
Voor het model uit de live workshop heb ik Misty Moonlight, Seaside Spray en, Smokey Slate gebruikt. 
Om af te werken enkele touwtjes en embellishments, rhinestones, pearl basic jewels ...

En uiteraard de So Much Happy bundel ! 54.75 € 



Wil je zien hoe je deze kaart maakt ? 

Klik op de Facebook live button hieronder en ga meteen naar de online workshop ! 


Heb je deze kaart gemaakt ? post hem dan op mijn Facebook pagina, ik vind het altijd super leuk om te zien dat mensen wat hebben aan mijn workshops ! 

Hartelijk dank voor je bezoek aan mijn blog en ik zie je graag volgende week weer ! 

Lieve groeten, 

Kristien Saeys 


Onafhankelijk Stampin’Up ®️demonstratrice Breda 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Hartelijk dank voor je reactie en bezoek aan mijn blog. Lieve groetjes Kristien Saeys

OnStage 2024 Rotterdam - de goodies, swapjes, en mijn projecten die ik m...

Hoi hoi,  Hierbij een kopie van de live die ik gisteren online zette. Hierin heel veel inspiratie van de swapjes die ik mocht ontvangen tijd...