woensdag 24 maart 2021

Stempel Schatten NL Stampin'Up! Demo's Bloghop Maart 2021


Hoi lieve knutselvrienden, 

Vandaag weer een heerlijke Stempel Schatten bloghop met als thema Voorjaar / Pasen!

Als stempel schat heb ik vandaag gekozen voor de Quite Curvy bundel en de Springtime Joy stempelset.



Deze twee sets combineren eigenlijk best leuk met elkaar. 
De achtergrond heb ik met de blending brushes kleur gegeven. De gebruikte inkt kleuren zijn Daffodil Delight, Seaside Spray en Pear pizzazz. Even met de spritser wat waterdruppels overheen gespoten en dan gedept met een stukje keukenpapier. 



Een deel van de figuurtjes zijn met de hand uitgeknipt, wat bij het mandje wel een uitdaging was :-) 
Maar al bij al een hele leuke combinatie. De vlindertjes en vogeltjes bezorgen ons een echt voorjaar gevoel en het Paashaasje met zijn mooie bloementjeskrans maakt het geheel compleet.   


Alles is ingekleurd met onze geweldige Stampin'Blends en afgewerkt met een beetje glitter van de wink of stella op de vlindertjes en de guirlande. 

Als achtergrond-mat heb ik de kleur Soft Suede genruikt. 

Bij deze wens ik jullie alvast hele fijne Paasdagen ! 

Ik dank jullie hartelijk voor het bezoekje aan mijn blog, ik nodig jullie graag uit om verder te hoppen naar mijn collega's om nog meer inspiratie op te doen en heel wat Voorjaars / Pasen projecten te ontdekken. 
Heel veel plezier en graag tot de volgende keer, 

Onafhankelijk Stampin'Up! demonstratrice
Breda / Noord Brabant 

 
 

3 opmerkingen:

Hartelijk dank voor je reactie en bezoek aan mijn blog. Lieve groetjes Kristien Saeys

OnStage 2024 Rotterdam - de goodies, swapjes, en mijn projecten die ik m...

Hoi hoi,  Hierbij een kopie van de live die ik gisteren online zette. Hierin heel veel inspiratie van de swapjes die ik mocht ontvangen tijd...