zondag 17 november 2019

Kristien Saeys Snelle kerstkaarten met Stampin up



Het is weer de tijd van het jaar, de kerstverlichting duikt hier en daar op, het oliebollenkraam is weer open, de geur van kerst begint stilaan in de lucht te hangen. 

Ieder jaar opnieuw maak ik mijn kerstkaarten met heel veel plezier zelf ! 
Dit jaar zijn het er ontzettend veel en ik heb hier de ideale combinatie voor gevonden, super mooi, snel te maken en helemaal niet zoveel spullen nodig ! Perfect ! 

Ik toon je graag hoe 🎄 




'




Hoe maak je deze schattige kaarten ? 

Ik maak gebruik van de kant en klare note cards. 
Uit Whisper white cardstock snij je matten van 8 x 12 cm 
Hier stempel je bovenaan de tekst met cherry Cobbler inkt. Als je 
heel veel kaarten wil maken is de stamperatus een handig hulpmiddel en zeker aan te raden. 
Vervolgens pons je met de moose pons de moose uit. 
Neem het designer series paper en snij stukken van 6 cm op 7 cm. 
Kleef deze met Snail adhesive op de voorkant van de kaart. 
Kleef Dimensionals op de achterkant van de mat waarin je de moose geponst hebt en kleef dit vervolgens over het desiger series paper op de voorkant van de kaart. 
Et Voila, kaart is klaar .. 

Wat heb je nodig ? 

Whisper white note cards & enveloppen (20 stuks) art 131527 - 8,50€ 
Whisper white cardstock ( 40 vellen ) art 106549 - 11,75€ 
Cherry Cobbler inkt art 147083 - 9€
Snail adhesive art 104332 - 8,50€ 
Stampin' Dimensionals mini art 144108 - 5€
Wrapped in plaid 6"x6" specialty designer series paper art 149596 - 18€ 
Moose punch art 150652 - 22€ 
Stempelset knusse kerst art 151841 - 27€
Stamperatus art 148187 - 59€
Wil jij deze kaarten zelf maken en hiervoor de benodigde spullen bestellen klik dan op de link WEBSHOP KRISTIEN  

Ik wens je heel veel plezier met het maken van deze kaart ! 
Groetjes 
Kristien

1 opmerking:

Hartelijk dank voor je reactie en bezoek aan mijn blog. Lieve groetjes Kristien Saeys

OnStage 2024 Rotterdam - de goodies, swapjes, en mijn projecten die ik m...

Hoi hoi,  Hierbij een kopie van de live die ik gisteren online zette. Hierin heel veel inspiratie van de swapjes die ik mocht ontvangen tijd...