maandag 18 november 2019

Online extravaganza


Whoehoeeeeee het is weer kortingstijd ! 
De online extravaganza is het ideale moment om jouw voorraad weer aan te vullen met cardstock, inktkussens en productpakketten. 


Enkel deze 3 dagen van 20 tem 22 november kan je deze korting genieten ! 


15% korting op inktkussens en cardstock  :
Neutrals collectie 
Regals collectie
2018-2020 In Colors
2019-2021 In Colors ( behalve Purple Posy )

5% extra korting op de originele 10% korting :
8 bundels 
Neutrals Classis Stampin' Pads assortiment 
Regals Classic Stampin' Pads assortiment 
2018-2020 In Colors Classic Stampin' Pads assortiment 

Wil je graag bestellen ? 
Dit kan op 2 manieren 
Via webshop 
Via mail 

Laat deze gelegenheid om jouw cardstock en inktpads aan te vullen niet aan je voorbij gaan ! 




Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Hartelijk dank voor je reactie en bezoek aan mijn blog. Lieve groetjes Kristien Saeys

OnStage 2024 Rotterdam - de goodies, swapjes, en mijn projecten die ik m...

Hoi hoi,  Hierbij een kopie van de live die ik gisteren online zette. Hierin heel veel inspiratie van de swapjes die ik mocht ontvangen tijd...