zondag 24 november 2019

Lady in red kerstkaart


Hoi hoi, 
Hier ben ik weer met mijn wekelijks blogbericht ! 

Afgelopen week had ik ontzettend veel zin om eens een ander formaat kaart te maken dan de normale standaard 14,5 x 10,5 afmeting. 

Deze kaart kun je gebruiken om een hele lange kerstwens naar iemand te versturen maar je kan er ook enkele foto's inplakken en het als cadeautje geven. Of er een kleinigheidje in meeverzenden zoals een  zakje chocomelk, thee of maskertje. 


Het is een kaart geworden met 3 luiken waarop je heel veel kan schrijven of foto's plakken.
Ik heb hem gemaakt voor mijn moedertje die gek is op mooie kleding en op kerst. De kerstboom staat al een weekje dus ze is echt gek op kerst 😃.


Voor deze kaart heb je niet zoveel nodig en is super eenvoudig te maken. 









Wat heb je nodig voor deze kaart ! 

2 vellen cardstock Crumb Cake 121685
2 vellen cardstock whisper white 106549
2 vellen specialty designer series paper wrapped in plaid 15,2 x 15,2 cm 149596
Stempelset beautiful you 151412
Stempelset Knusse Kerst 151841
Shimmery crystal effects 150892
Ice stamping glitter 150445
Cherry Cobbler Inktpad 147083
Stukje lint naar eigen keuze. 
Stampin blends real red 147935 of Cherry Cobbler 144598

En uiteraard memento zwarte inkt, lijm, Dimensionals en Tear and tape

Wil jij deze kaart graag zelf maken ? 

Alle materialen kunnen bij mij besteld worden ! 
Bestel je voor 6/12/2019 via mail minimum voor 50€* spulletjes dan krijg je er gratis deze werkbeschrijving bij met alle afmetingen.
* excl. verzendingskosten 

Ik wens jullie heel veel plezier met het maken van deze kaart,

Groetjes 

Kristien Saeys


7 opmerkingen:

  1. Wat een onwijs mooie kaart met deze stempelset. Schitterend idee

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Super mooi gedaan Kristien! Leuk om diender ervoor te gebruiken! Groetjes Monique Bos. De stempelhoek.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hele mooie kaart, Kristien en weer met meer mogelijkheden dan de standaard kaart. Bijzonder.

    BeantwoordenVerwijderen

Hartelijk dank voor je reactie en bezoek aan mijn blog. Lieve groetjes Kristien Saeys

OnStage 2024 Rotterdam - de goodies, swapjes, en mijn projecten die ik m...

Hoi hoi,  Hierbij een kopie van de live die ik gisteren online zette. Hierin heel veel inspiratie van de swapjes die ik mocht ontvangen tijd...