zondag 1 december 2019

Let it snow kerstkaart Stampin’Up!

Hoi hoi, 
Het is weer zondag, tijd voor mijn wekelijks blog bericht ! 
Als we denken aan kerst dan denken we aan winterse taferelen, lekker met familie en vrienden samen zijn, kerstmuziek. cadeautjes geven, kaartjes versturen, kortom één en al gezelligheid.  
Deze week een winters kaartje.
Met onze super leuke sneeuwman uit de stempelset Snowman season kun je heel erg veel leuke kaarten en labels maken.






Ook deze kaart is weer heel eenvoudig te maken. 

 Wat heb je nodig ? 

Wit cardstock om basis kaart uit te maken, deze is 14,5 x 21 cm gerild op 10,5 cm art 106549
Pool party cardstock art 124391
Pool party inktkussen art 147107
Foil sheets zilver art 132178
Glimmer paper zilver art 146960
Vellum cardstock art 106584
Stamping sponges art 141337
Memento inktkussen art 132708
Sprig pons art 148012
Snowman season stempelset art 150458
Frosted Frames dies art 150658
Pretty peacock stampin’ blends licht en donker art 149560
Pumpkin pie stampin’blend art 144578
Pool party stampin’blend art 144595
Rhinestone basic jewels art 144220

Ik wens jullie heeeeeeel veel plezier met het maken van deze kaart en heb je vragen dan kun je deze via contactformulier gerust stellen. 

Wil je graag de benodigde spullen bestellen ? 
Ga via onderstaande link meteen naar mijn webshop. 

Creatieve groetjes 
Kristien 


1 opmerking:

  1. Mooi gedaan Kristien! Ik heb die set ook maar ben er nog niet mee bezig geweest. Groetjes Monique

    BeantwoordenVerwijderen

Hartelijk dank voor je reactie en bezoek aan mijn blog. Lieve groetjes Kristien Saeys

OnStage 2024 Rotterdam - de goodies, swapjes, en mijn projecten die ik m...

Hoi hoi,  Hierbij een kopie van de live die ik gisteren online zette. Hierin heel veel inspiratie van de swapjes die ik mocht ontvangen tijd...