zondag 1 december 2019

Workshops en Stampin’Up!’s year-end closeout komt eraan !

Stampin’Up!’s year-end closeout komt eraan !


Vanaf 3 december 2019 en zolang de voorraad strekt kun je flink besparen op een aantal uitloop artikelen en restanten waaronder artikelen uit de herfst-/wintercatalogus en stempelsets. 
Hoe vroeger je bestelt, hoe meer kans je hebt dat jouw favoriete set nog met korting verkrijgbaar is ! 
De voorraad is beperkt en populaire artikelen zullen snel uitverkocht zijn ! 


De nieuwe mini catalogus komt er ook aan ! 

Vanaf 3 december kunnen demonstratices pre orderen uit de nieuwe mini catalogus die ingaat op 2 januari ! 

Uiteraard heb ik mezelf weer flink laten gaan en is mijn wenslijst ontzettend lang maaaar dat doe ik om jullie van zoveel mogelijk inspiratie te voorzien. En ook om de voorjaar workshops voor te bereiden. 

Wat staat er op de workshop agenda ? 

17 januari 2020 workshop met de peaceful poppies suite 
We maken hier 4 kaarten en 4 labels en we versieren een doosje 
Kostprijs hiervoor is 25€ 
Incl. Thee/koffie of fris en wat lekkers 
Deze workshop wordt bij meer dan 6 aanmeldingen gegeven in OC De Vlieren


24 januari 2020 mini-journal met de Forever blossoms bundel
Kostprijs hiervoor is 15€ 
Incl. Thee/koffie of fris en wat lekkers 
Workshop zit vol (bij voldoende interesse las ik extra datum in dus geef jezelf op indien je deze workshop graag wil volgen)


7 februari 2020 technieken workshop, achtergronden met embossing paste
Tijdens deze workshop leren we embossing paste te gebruiken en toon ik jullie verschillende mogelijkheden om met de paste te gaan doen. Super leuke techniek ! 
Kostprijs hiervoor is 10€
Incl. Thee/koffie of fris en wat lekkers 
Jullie kunnen hiervoor best een pakketje bijbestellen bij reservatie bestaande uit :
Silicone craft sheet, embossing paste wit en palette knives 
Kostprijs pakket 23€
Bestel je het pakket dan ontvang je 3€ korting op het totaal dwz dat je dan 30€ betaald voor workshop en pakket ipv 33€
Workshop zit vol (bij voldoende interesse las ik extra datum in dus geef jezelf op indien je deze workshop graag wil volgen)

Hobbyclub 

Onze hobbyclub blijft ontzettend populair. Onze vrijdagnamiddag  groep zit helemaal vol. Er is momenteel een wachtlijst met mensen die in de hobbyclub willen komen knutselen. 
Groepen bestaan uit 6 personen. Bij voldoende geïnteresseerden zal ik een extra groep inlassen op donderdagnamiddag of ander moment maar wel maandelijks terugkerend.

Wat is de hobbyclub ? 
Elke laatste vrijdag van de maand komen we samen bij mij thuis in Breda om gezellig te knutselen. Ik werk elke maand in samenspraak met de deelnemende dames een project uit dat jullie dan maken. 
De club is ondertussen een hechte vriendenkring geworden en de deelnemende dames komen maandelijks trouw naar de hobbyclub om te knutselen maar ook om gezellig bij te kletsen en te lachen, want we maken er heel wat plezier. 
Bijdrage voor de club is 10€ per sessie en hierin zit gebruik van materiaal in en alles wat je nodig hebt om het project te maken. Behalve basismateriaal zoals lijm, dimensionals, ... deze zijn wel bij me te koop. 
Inclusief koffie/thee of fris en lekkers. 
We hebben 11 knutselmiddagen en 1 kerst middag dan knutselen we niet maar hebben we een gezellig kerstfeest samen. 
Wil jij ook graag bij een nieuwe groep in de hobbyclub komen knutselen geef je dan snel op via mail. 
Link hieronder 

Heb je nog vragen of wil je graag eens een keertje komen kijken in de hobbyclub stuur me dan gerust een mailtje. 

Hoop jullie snel te zien op een workshop of misschien zelfs in de hobbyclub. 
Groetjes 
Kristien

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Hartelijk dank voor je reactie en bezoek aan mijn blog. Lieve groetjes Kristien Saeys

OnStage 2024 Rotterdam - de goodies, swapjes, en mijn projecten die ik m...

Hoi hoi,  Hierbij een kopie van de live die ik gisteren online zette. Hierin heel veel inspiratie van de swapjes die ik mocht ontvangen tijd...