donderdag 9 april 2020

Welcome easter Cadeauverpakking



Halloooo, 

Welkom weer op mijn wekelijkse blog post !
Hebben jullie de facebook live van 8 april gezien ? 
Tijdens deze live workshop heb ik dit schattige cadeautje gemaakt. 


Wat heb je hiervoor nodig ?

Een strook whisper white cardstock van 8 x 29 cm
een strook designer series paper van 8 x 27 cm 

Stempelset Welcome Easter Art 151559 - 24€
Stitched So Sweetly Dies Art 151690 - 39€
Ornate Border Stansen Art 152724 - 41€

Stampin Blends 
Daffodill Delight Art 144603 - 11€
Pumpkin Pie Art 144599 - 11€

Gingham Gala Adhesive Backed Sequins Art 148561 - 9€
Polka Dot lint Art 146912 - 9€
Early Espresso inkt Art 147114 - 9€
en memento Black inkt Art 132708 - 7.50€



Verder uiteraard de basis benodigdheden zoals lijm, trimmer, schaar, ....



Wil je zien hoe ik dit gemaakt heb ? 

Ga dan snel naar het filmpje van de online workshop, klink op de link hieronder en ga naar mijn pagina 

Wekelijks online workshop via Facebook live op woensdagochtend om 10 u 


Komen jullie voortaan mee knutselen op woensdagochtend ? 
Nodig jouw knutselvrienden uit om mee te komen doen, hoe meer zielen hoe meer vreugde.
Past woensdagochtend niet voor jou ? Kijk dan op een later tijdstip de workshop terug, deze blijven online staan !!! Super toch :-)
Wil jij graag op de hoogte blijven van het laatste nieuws omtrent Stampin'Up spulletjes en acties ? Meld je dan aan op mijn nieuwsbrief !! Zo blijf je op de hoogte van alle nieuwigheden !

Hartelijk dank weer voor je bezoek aan mijn blog, 

Ik wens jullie hele fijne Paasdagen 

Kristien Saeys 

Onafhankelijk Stampin’Up ®️demonstratrice Breda


1 opmerking:

  1. Wat een snoesje, nu zie ik nog beter het verschil inkleuren met de blends of met inkt, ik heb mijn blends vorig jaar verkocht kon er niet mee overweg. Zonde.

    Lieve groet Yvon

    BeantwoordenVerwijderen

Hartelijk dank voor je reactie en bezoek aan mijn blog. Lieve groetjes Kristien Saeys

OnStage 2024 Rotterdam - de goodies, swapjes, en mijn projecten die ik m...

Hoi hoi,  Hierbij een kopie van de live die ik gisteren online zette. Hierin heel veel inspiratie van de swapjes die ik mocht ontvangen tijd...