zaterdag 2 mei 2020

Kristien Saeys Free as a bird cadeaukaarthouder Stampin’Up

Hallo, 

Het is zaterdagochtend en vandaag ga ik mijn achterstand inhalen en mijn blog up to date maken.
Door Corona ben ik de voorbije weken vaker op Facebook actief geweest, door workshops online te geven, meer posts op mijn pagina te zetten en dergelijke, het schrijven van mijn blog is er bij ingeschoten, mijn excuses hiervoor. 

Maaaaaaar laten we eraan beginnen !!! 

Een prachtige cadeaukaart houder met de Free as a bird stempelset van Stampin'Up !
Super leuk en snel om te maken en je kan het voor om het even welke gelegenheid maken, verjaardag, moederdag, vaderdag, huwelijk, geboorte, ... 




Wat heb je nodig om dit te maken ? 

Papier Whisper White 
Papier gekleurd cardstock passend bij het gekozen designer series paper 
Ik heb voor dit kaartje Mossy Meadow en So Saffron gebruikt 
DSP Bird Ballad Designer Series Paper ( let op ! gaat niet over naar de nieuwe catalogus en is maar tot eind mei 2020 te bestellen )
ter decoratie eventueel Pearlized Doilies ( let op ! gaat niet over naar de nieuwe catalogus en is maar tot eind mei 2020 te bestellen )
Linen thread voor het strikje.
Scallop Circle pons 1-3/8" 



Afmetingen 

Basiskaart in gekleurd cardstock kleur 1 van  14.5 x 10.5 cm 
hierop een mat DSP van 14 x 10 cm 

Een mat in gekleurd cardstock kleur 1 van 12 x 8 cm 

Een stuk papier in gekleurd cardstock kleur 2 van 22.5 cm x 11.5 cm
Rillen op 7.5 en 15 cm

DSP voor insert van cadeaukaart 11.5 x 5.5 cm 
en tot slot 2 matten Whisper White van 11 x 7 cm


Graag zien hoe je dit moet maken ? klik dan op onderstaande Facebook Live knop en ga meteen naar de online workshop !!!





Ik wens je heel veel plezier met het maken van dit kaartje.
 Als je het gemaakt hebt dan zou ik het ontzettend leuk vinden om foto's ervan te zien op mijn Facebook pagina.

Materiaal nodig?

SHOP ONLINE


STUUR EMAIL 

Bel me of Whatsapp op  +32 476540539 


Lieve groetjes,

Kristien Saeys 

Onafhankelijk Stampin’Up ®️demonstratrice Breda

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Hartelijk dank voor je reactie en bezoek aan mijn blog. Lieve groetjes Kristien Saeys

OnStage 2024 Rotterdam - de goodies, swapjes, en mijn projecten die ik m...

Hoi hoi,  Hierbij een kopie van de live die ik gisteren online zette. Hierin heel veel inspiratie van de swapjes die ik mocht ontvangen tijd...