zondag 3 mei 2020

Kristien Saeys Free as a bird Shutter kaart Stampin’Up

Hallo, 

Welkom terug op mijn blog ! Vandaag een ontzettend gave shutter kaart in de aanbieding :-) 
Zoals je kan zien wederom met mijn oooooooh zo favoriete Free as a bird set en bijhorend Designer Series Paper. 
Heb je dit papier nog niet in huis ? Haast je dan want dit prachtige papier gaat niet over naar de nieuwe catalogus d.w.z. dat het nog tot eind mei te bestellen is en daarna helaas niet meer !!! 

Ons project voor vandaag is dus een shutter kaart !  Weet je niet wat dit is dan moet ik je beetje teleurstellen want in dit bericht ga ik  niet vertellen hoe de binnenkant eruit ziet  ... beetje spanning opbouwen is altijd leuk !!! 

Laten we eraan beginnen.


Wat heb je nodig ?

Voor mijn kaartje heb ik als basiskleur Crumb Cake gebruikt hiervan heb je 2 vellen nodig
Designer Series paper Bird Ballad en Neutrals 6"x 6" DSP
Whisper White een velletje 
Bird ballad trinkets ( dat is het bedeltje dat aan het lint hangt )
Stitched So Sweetly Dies 
2" cirkle pons  
Whisper White crinkled seam binding ribbon 
White bakers twine


Afmetingen 

Gekleurd cardstock 22 x 14 cm 
Rillen op 5.5 - 11 - 16.5 cm
DSP aan de buitenkant 4.5 x 13 cm

voor binnenwerk 
2 rechthoeken in gekleurd cardstock van 9 x 7.5 cm 
middenstuk cardstock 16 x 8 cm hierop DSP  13.5 x 7.5 cm 



Zien hoe je dit maakt ?

Klik op de Facebook live knop en ga meteen naar de online Workshop. 


Materiaal nodig ?

SHOP ONLINE 

MAIL ME 

bel of whatsapp op +32 476540539


Ik wens jullie heel veel knutselplezier en tot snel weer, 
Liefs 

Kristien Saeys 

Onafhankelijk Stampin’Up ®️demonstratrice Breda



Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Hartelijk dank voor je reactie en bezoek aan mijn blog. Lieve groetjes Kristien Saeys

OnStage 2024 Rotterdam - de goodies, swapjes, en mijn projecten die ik m...

Hoi hoi,  Hierbij een kopie van de live die ik gisteren online zette. Hierin heel veel inspiratie van de swapjes die ik mocht ontvangen tijd...