maandag 4 mei 2020

Kristien Saeys - Kylie Bertucci's Monthly International Blog Highlights - May 2020


Halloooooo, 

Vandaag wil ik met jullie een kaart delen die ik gemaakt heb voor een zeer lieve vriendin die wel een dosis vrolijkheid kan gebruiken in deze Corona tijd.

Het idee voor deze kaart komt van Stampin'Up zelf, ik had ze ergens zien voorbij komen maar weet niet precies meer door wie ze gemaakt werd. 

Vond deze zo ontzettend mooi dat ik ze voor een heel speciale reden wou namaken voor mijn vriendin, aangepast met haar lievelingskleuren uiteraard :-)


Wat heb je nodig ?

Petal Pink Cardstock 2 A4 vellen 
Crumb Cake Cardstock 1 vel 
Whisper white Cardstock 
Parisian Blossom Designer Series Paper  
Vellum
Stitched so Sweetly Dies 
Tijdloze tulpen stempelset en Pons 
De nieuwe Bedanken in Stijl stempelset 
Inkt Petal Pink - Pear Pizzazz - Memento - Early Espresso 
Versamark en embossing poeder doorschijnend 
Champagne Rhinestone Basic Jewels 
Burlap Ribbon 
Braided linen Trim 


De bijhorende omslag maakt het geheel feestelijk en sjiek ! 


Zien hoe je dit zelf kan maken ? 

Kom dan op woensdag 13 mei om 10u  naar de online workshop op mijn Facebook pagina.
Kristiens Stampin Up hobby Hoekje 
Klik op onderstaande link en ga meteen naar mijn pagina.


Aan deze blogpost is een wedstrijd verbonden, klik op STEM OP MIJN KAART en breng jouw stem uit ! kijk ondertussen ook naar wat andere demo's ingestuurd hebben, ontzettend veel inspiratie hier te vinden.

STEM OP MIJN KAART ! 


Hartelijk dank voor het uitbrengen van jouw stem en bezoek aan mijn blog,

Liefs,

Kristien Saeys 


Onafhankelijk Stampin’Up ®️demonstratrice Breda



1 opmerking:

  1. Card and envelope are lovely Kristien, and your friends favourite colours are perfect. Thanks for being part of my International Highlights this month. All the best with the voting.

    BeantwoordenVerwijderen

Hartelijk dank voor je reactie en bezoek aan mijn blog. Lieve groetjes Kristien Saeys

OnStage 2024 Rotterdam - de goodies, swapjes, en mijn projecten die ik m...

Hoi hoi,  Hierbij een kopie van de live die ik gisteren online zette. Hierin heel veel inspiratie van de swapjes die ik mocht ontvangen tijd...