zaterdag 9 mei 2020

Kristien Saeys Timeless Tropical waaierkaart Stampin’Up

Hallo, 

Welkom weer op mijn blog !! 
Vandaag de beschrijving van de online workshop van 21 april 2020, de Timeless Tropical Waaierkaart ! 



Wat heb je nodig ?

2 vellen gekleurd cardstock - Daffodil Delight
Enkele vellen Tropical Oasis Designer Series Paper 
Verry Vanilla Cardstock 
Decoratiemateriaal, ik heb de Tropical Oasis memories and more cardpack gebruikt.
Timeless Tropical Stempelset van Stampin'Up



Afmetingen ! 

Basis kaart 29 x 12.5 cm Rillen op 14.5 
DSP 14 x 12 cm ( 1 of 2 keer afhankelijk van wat je op de binnenkant wil hebben, ik heb in mijn voorbeeld verry vanilla gebruikt aan de binnenkant )

DSP voor mechanisme 14 x 12 cm ( binnenstuk rillen op 2 - 4 en 6 cm )
Strook papier waarmee je de waaier open trekt 13 x 10 cm en hierop een mat DSP van 12.5 x 9.5 cm

De kaartjes om op de waaier te kleven zijn 13 x 10.5 cm
11 x 10.5 cm - 9 x 10.5 cm en 7 x 10.5 cm




Het ziet er ontzettend moeilijk uit maar dat is  het zeker niet !  



Zien hoe je dit kan maken ?

Klik op onderstaande link en ga meteen naar mijn gratis online Workshop in de VIP groep !
 Veel plezier !


Materiaal nodig ?



Bel me of whatsapp +32 476540539


Creatieve groetjes en liefs,

Kristien Saeys 

Onafhankelijk Stampin’Up ®️demonstratrice Breda




Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Hartelijk dank voor je reactie en bezoek aan mijn blog. Lieve groetjes Kristien Saeys

OnStage 2024 Rotterdam - de goodies, swapjes, en mijn projecten die ik m...

Hoi hoi,  Hierbij een kopie van de live die ik gisteren online zette. Hierin heel veel inspiratie van de swapjes die ik mocht ontvangen tijd...