maandag 11 mei 2020

Kristien Saeys - A good man Time to Relax kaartje


Hallo, 

Welkom op mijn blog ! Vandaag ga ik het kaartje beschrijven van de Facebook live van donderdag 7 mei. 

Deze heb ik gemaakt met de Timeless Tropical en A good man stempelset.
Beide sets gaan over naar de nieuwe jaarcatalogus !


Wat heb je nodig ?

Whisper white cardstock voor de basiskaart 29 x 10.5 cm gerild op 14.5 cm.
DSP 14 x 10 cm 
Mat van 11 x 8.5 cm in mossy meadow.
Mat van 10 x 7.5 cm in whisper white 
Voor de achtergrond heb ik Desiger Series Paper gebruikt uit de Magnolia reeks.
Prachtig Mossy meadow kleur die perfect past bij de palmbomen.
Stukje whisper white om tekstje op te stempelen. 


Inkleuren heb ik gedaan met de Stampin'blends van Stampin'Up 
Ik heb hiervoor Crumb Cake, Petal Pink, night of navy, melon mambo en gray granite gebruikt. De combo packs, dwz zowel de lichte als donkere kleur. 


Wil je graag zien hoe je deze kaart maakt ?

Klik op onderstaande link en ga meteen naar de gratis online workshop en maak jouw versie van deze kaart ! 



Ook eens meedoen met een Facebook Live ? 

Woensdag 13 mei ga ik om 10 u aan de slag met de tulpen set en maken we een prachtige kaart met enveloppe ! Kom jij ook mee knutselen ? 


Nieuwsgierig naar wat er nieuw is in de 2020-2021 catalogus ?

Vrijdag 15 mei om 20 u geef ik een online presentatie van de catalogus !!! Feestjeeeeeeee, plan het alvast in jouw agenda want je wil dit niet missen !!! 



Ik hoop jullie vrijdag allen te zien bij de presentatie van heel veel nieuws !! Heeel erg zin in !!!!

Hartelijk dank voor je bezoek aan mijn blog en graag tot snel weer, 

Lieve creatieve groetjes, 

Kristien Saeys 


Onafhankelijk Stampin’Up ®️demonstratrice Breda

BELLEN - WHATSAPP  +32 476540539



Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Hartelijk dank voor je reactie en bezoek aan mijn blog. Lieve groetjes Kristien Saeys

OnStage 2024 Rotterdam - de goodies, swapjes, en mijn projecten die ik m...

Hoi hoi,  Hierbij een kopie van de live die ik gisteren online zette. Hierin heel veel inspiratie van de swapjes die ik mocht ontvangen tijd...