zondag 24 mei 2020

Kristien Saeys Boeket Tijdloze Tulpen - Stampin'Up

Hallo, 

Welkom op mijn blog ! 
Voor mijn volgers ondertussen al een bekend fenomeen dat ik in het weekend verslag maak van de Facebook live van de week voordien. 
Ook vandaag weer een beschrijving van het prachtige project dat ik vrijdag 22 mei gemaakt heb in de Facebook Live. 

De prachtige Tijdloze tulpen set in de hoofdrol vandaag !


Wat hebben we hiervoor nodig ?

Petal Pink Cardstock 1 A4 vel 
Crumb Cake Cardstock 2 A4 vellen 
Whisper white Cardstock 
Parisian Blossom Designer Series Paper  
Vellum
Stitched so Sweetly Dies 
Tijdloze tulpen stempelset en Pons 
De nieuwe Bedanken in Stijl stempelset 
Inkt Petal Pink - Pear Pizzazz - Memento - Early Espresso 
Versamark en embossing poeder doorschijnend 
Champagne Rhinestone Basic Jewels 
Burlap Ribbon 
Braided linen Trim 





De afmetingen :

Voor de kaart  Basis 20 x 20 cm Crumb cake rillen op 10 cm 
DSP 20 x 3 cm ( petal pink )
DSP 20 x 1.5 cm ( zwart wit )
Crumb cake mat 20 x 6.5 cm 

Voor de omslag 26 x 21 cm Petal pink rillen op 10.3 - 10.5 - 20.8 - 21 cm 
DSP 20 x 9.3 cm 
DSP 20 x 4 cm 

Voor de belly belt 23 x 4.5 cm Crumb Cake 

Zien hoe je dit project maakt ?




Deel jouw creaties naar aanleiding van mijn workshops op mijn facebook pagina zodat anderen ook hier inspiratie uit kunnen halen ! Alvast heeeel erg bedankt.


Benodigdheden bestellen ? 

Op 3 juni gaat er weer een verzamelbestelling de deur uit ! 
Wil jij graag mee bestellen dan verzorg ik uiteraard heel graag jouw bestelling. 
Je kan dit op verschillende manieren !


Telefonisch of whatsapp 0032 476540539

Bestellingen via mijn website kunnen enkel met kredietkaart betaald worden.
Via email dmv tikkie of overschrijving.

De hele maand juni geldt 5 € korting bij een bestelling van minimaal 50 €
Gebruik de kortingscode KORTING5EURO 



Bij vragen aarzel niet om mij te contacteren. Ik help je graag !

Hartelijk dank voor je bezoek.

Hele fijne dag en veel knutselplezier,

Liefs, 

Kristien Saeys


Onafhankelijk Stampin’Up ®️demonstratrice Breda


1 opmerking:

  1. Ik vind dit zo’n super mooie kaart en leuk model! Ik heb het model nagemaakt en die show ik a.s. donderdag op mijn blog, daarna plaats ik hem in jouw Facebook bericht!

    BeantwoordenVerwijderen

Hartelijk dank voor je reactie en bezoek aan mijn blog. Lieve groetjes Kristien Saeys

OnStage 2024 Rotterdam - de goodies, swapjes, en mijn projecten die ik m...

Hoi hoi,  Hierbij een kopie van de live die ik gisteren online zette. Hierin heel veel inspiratie van de swapjes die ik mocht ontvangen tijd...