dinsdag 26 mei 2020

Kristien Saeys Vrolijke Vaderdagkaart A good Man Stampin’Up

Hallo lieve knutselvrienden, 

Vandaag een mannen kaart met de geweldige A good man stempelset van Stampin'up.

Aangezien het bijna vaderdag is leek het mij wel leuk om speciaal hiervoor een kaart te maken. 



Wat heb je nodig ?

Uiteraard de stempelset A Good man. 
Memento inktpad zwart om de afbeelding te stempelen zodat we achteraf kunnen inkleuren met de Stampin Blends van Stampin'Up. 

Voor de eerste kaart heb ik de hartjes met Mint Macaron gestempeld, rechtstreeks op de basiskaart en deze is 29 x 10.5 cm gerild op 14.5 cm 
Ik heb de afbeelding uitgestanst met de Stitched so Sweeetly dies 
en de grijze mat ook maar dit is Designer series paper en gloednieuw ! 
Dit designer series paper komt uit de In good taste Designer series paper serie die in de nieuwe catalogus op pag 148 te vinden is.
Het vel dat ik hiervoor gebruikt heb heeft een stoere beton look !
Dimensionals heb je nodig en lijm. 
En tot slot enkele kleuren Stampin'blends om de afbeelding in te kleuren. 



Voor de tweede kaart heb ik net hetzelfde materiaal gebruikt echter ik heb hier als achtergrond kleur Calypso Coral gebruikt.




Zoals je ziet geeft dit dan ook weer een heel andere kaart, enkel door de basiskleur te veranderen.
Op de achtergrond zie je een lichte en donkere kleur hartjes. 
Hoe je dit doet met slechts 1 inktpad ? heel simpel, dat heet de tweede afdruk gebruiken. Dat wil zeggen dat je je stempel beinkt, je drukt af en vervolgens druk je nogmaals af zonder te beinkten en dan bekom je een lichtere kleur. 
Let op ! Stempel je aan de rand van de kaart en heb je niet de volledige afdruk gebruikt dan eerst weer even beinkten en op een klad afdrukken en dan stempelen op je project ! 
Probeer het maar eens !!! 



Als afwerking stempel je ook de enveloppe nog even mee en dan kun je de kaart schrijven en op de post doen :-) 

Ik dank je voor het bezoek aan mijn blog.

Liefs, 

Kristien Saeys 


Onafhankelijk Stampin’Up ®️demonstratrice Breda



Bestellen ?

Klik op de afbeelding en ga meteen naar mijn website met webshop !



Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Hartelijk dank voor je reactie en bezoek aan mijn blog. Lieve groetjes Kristien Saeys

OnStage 2024 Rotterdam - de goodies, swapjes, en mijn projecten die ik m...

Hoi hoi,  Hierbij een kopie van de live die ik gisteren online zette. Hierin heel veel inspiratie van de swapjes die ik mocht ontvangen tijd...