zondag 31 mei 2020

Kristien Saeys Blossoms in bloom insert kaart

Hallo, 

Ontzettend leuk om jou weer terug op mijn blog te ontvangen.

Wat een geweldig lekker weertje is het de afgelopen dagen geweest. Voor mij mag dit de hele zomer zo wel zijn. En als het wat te warm wordt voor onze lieve labrador Noah dan gaan we gewoon even afkoeling zoeken in het bos, heerlijk !
Dat is ook de reden waarom ik mijn blog iets later schrijf dan gewoonlijk ... we waren naar het bos :-)

Maar goed, ik ga eraan beginnen .

Afgelopen week in de Facebook live deze prachtige insert kaart gemaakt met de gloednieuwe "Blossoms in bloom" stempelset van Stampin'Up die vanaf 3 juni verkrijgbaar is ! 
Bij deze set hoort ook een geweldige stansenset maar die heb ik in dit project niet gebruikt. 



Wat heb je nodig voor deze kaart ?

A4 cardstock 1 vel Misty Moonlight 1 vel Bumble Bee en 1 vel whisper white
Inkt, Seaside Spray, Misty Moonlight, Bumble Bee, Pear Pizzaz 
Lint, ik heb hier het gloednieuwe lint gebruikt uit het setje Bloem voor elk seizoen lint Art 153620 
2 enveloppen van de note cards
Cirkelpons 1 3/8" maar dit kun je ook met andere afmeting of met stansen doen
Verder heb je lijm, dimensionals ,de stamparatus en blokken nodig.
En uiteraard de stempelset "Blossoms in Bloom" Art 152684



De inserts kun je gebruiken om tekst op te schrijven zowel aan de voor als achterkant, dus ontzettend veel ruimte om te schrijven. Maar je zou er ook een cadeaukaart op kunnen bevestigen met een 
glue dotje. 


De afmetingen zijn als volgt 

Voor de cover in Misty Moonlight 19 x 13.5 cm en rillen op 9.5 cm 
Inserts in Bumble Bee 12.5 x 9 cm ( 2 stuks )
Mat in Bumble Bee 12.5 x 8.5 cm 
Whisper White 12 x 8 cm en 1.5 x 8.5 cm
Mat in Bumble Bee 2 x 8.5 cm



Wil je zien hoe je dit maakt ? 

Klik dan op onderstaande link en ga naar mijn Facebook live video en volg stap voor stap hoe je deze kaart maakt !


Bestellen ?

Dat kan via e-mail en dan verzorg ik heel graag jouw bestelling ! 
Of bestel via de vernieuwde webshop  24/7 bestellen mogelijk en onmiddellijk verzending naar jouw adres. 

Vanaf 3 juni gaat de nieuwe jaarcatalogus in en dat wil zeggen heeeeel veel leuke nieuwe spullen. 
Heb jij nog geen catalogus en wil je er heel graag eentje ontvangen stuur me dan een e-mail of bericht via whatsapp en ik neem contact met je op. 0032 476 540539 ( Belgisch nummer ) 

Ken jij creatieve mensen die nog niet op mijn blog aangemeld zijn maar die je heel graag wil laten kennis maken met mij ? 
Stuur me dan hun email adres of telefoonnummer en ik zorg dat ze voortaan ook mijn nieuwsbrieven en blog posts te zien krijgen. Uiteraard vraag ik eerst toestemming ! 

Zo, en dit was het al weer voor vandaag ! Heel veel plezier met het maken van dit project en vergeet niet jouw versie te delen op mijn Facebook Pagina. 

Ik dank je voor je bezoek aan mijn blog ! 

Liefs, 

Kristien Saeys 

Onafhankelijk Stampin’Up ®️demonstratrice Breda



Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Hartelijk dank voor je reactie en bezoek aan mijn blog. Lieve groetjes Kristien Saeys

OnStage 2024 Rotterdam - de goodies, swapjes, en mijn projecten die ik m...

Hoi hoi,  Hierbij een kopie van de live die ik gisteren online zette. Hierin heel veel inspiratie van de swapjes die ik mocht ontvangen tijd...