woensdag 28 oktober 2020

Kristien Saeys - Stempel schatten NL Stampin'Up Demo's bloghop oktober 2020


Hoi hoi, 

Naar maandelijkse gewoonte de Stempel schatten bloghop !
Het thema deze maand is HERFST !!! 

Herfst is een ontzettend mooi seizoen waarin prachtige kleuren te bewonderen zijn in de natuur. Het verkleuren van de bladeren van de bomen is ook zo een prachtig schouwspel en zeker wanneer er zonneschijn valt op al die warme kleuren ! Ik hou er wel van. 

Mijn projectje deze maand is een super schattig klein herfstig kaartje !
Gemaakt met een gloednieuwe set die voor klanten vanaf 3 november te bestellen is namelijk de 
Quite Curvy stempelset art 154430 en bijhorende Dies art 154319





Zelf ben ik een ontzettend groot fan van kleine kaartjes omdat je deze echt overal bij kan doen. Je kan er een cadeaukaart in stoppen maar je kan het kaartje ook aan een bos bloemen hangen of aan ander cadeautje. Of je verstuurd het kaartje gewoon zo, het kan allemaal.

Zoals je kan zien op onderstaande foto heb ik gebruik gemaakt van de gebogen dies waardoor je jouw kaartje een sjieke en niet alledaagse vorm geeft. 

De afmetingen zijn 21 x 14.5 cm en de langste zijde is gerild op 7/14/21 cm waardoor je een drieluik krijgt. 

Ik zal van deze kaart ook nog een online workshop inplannen want deze set moet je gewoon echt aan jouw collectie toevoegen. 

  







De bladeren en vogeltjes heb ik ingekleurd met de Stampin Blends en dit is toch echt wel 1 van mijn favoriete inkleur methodes. Voor de bladeren heb ik verschillende kleuren door elkaar heen gebruikt met telkens Dark So Saffron als basiskleur. Mengeling van Old Olive, Pumpkin Pie en Cajun Craze voor de bladeren. Voor de vogeltjes Old olive, Misty Moonlight, Seadide Spray en Crumb Cake. 

Voor de tekst op de achtergrond heb ik dezelfde kleur als het cardstock gebruikt namelijk Cajun Craze. 

En als kers op de kaart ...glitters in de vorm van Gilded Gems art 152478

Ik ben ervan overtuigd dat deze nieuwe set weer menig creatievelingen zal aanspreken ! 

Ben je benieuwd naar alle mooie creaties van mijn collega demo's met het thema Herfst ? 

Klik op de naam onder die van mezelf en hop naar nog meer inspiratie ... maar vooraleer je dat doet...zou ik het ontzettend fijn vinden als je een reactie achterlaat op mijn post!

Tot slot wens ik je heel erg te bedanken voor je bezoek aan mijn blog, veel plezier met de hop en tot volgende maand voor een nieuwe bloghop.

Lieve groetjes 

Kristien Saeys 


Onafhankelijk Stampin’Up ®️demonstratrice Breda 


Online bestellen 24/24 - 7/7 
Voor Nederlandse klanten kan dit via mijn online webshop 
    Voor Belgische klanten kan dit via email 




 

7 opmerkingen:

Hartelijk dank voor je reactie en bezoek aan mijn blog. Lieve groetjes Kristien Saeys

OnStage 2024 Rotterdam - de goodies, swapjes, en mijn projecten die ik m...

Hoi hoi,  Hierbij een kopie van de live die ik gisteren online zette. Hierin heel veel inspiratie van de swapjes die ik mocht ontvangen tijd...