zaterdag 21 november 2020

Kristien Saeys - Online Kortingsfestijn Knusse Knutsel zondag



    Hoi, 

Hoe gaat het met je ? En met je familie ? Iedereen hopelijk in goede gezondheid ?!

Hier ben ik even met een kort blog bericht tussendoor want dit wil je ECHT niet missen !

Het online 24u kortingsfestijn gaat weer van start op 24 november 2020 !! 

Wat wil dit zeggen? Nou dat wil zeggen dat op 24 november gedurende 24 u op bijna alles uit de jaarcatalogus 2020-2021  10% korting geldt. 

Er zijn enkele artikels uitgezonderd en deze staan in een pdf. 

Wil jij heel graag deze pdf digitaal ontvangen ? 

Stuur me dan een berichtje en ik mail de lijst meteen naar je door. 

MAIL me 



Ik doe een verzamelbestelling op 24/11 om 20 u dus wil je graag mee bestellen dan graag jouw lijstje doorgeven voor 19u ! Ik verzorg heel graag jouw bestelling. 

En dan nog een laatste item ! 

De wekelijkse knusse knutsel zondag om 15u 

Wist je dat ik elke zondag om 15 u een super leuk project online maak via Facebook Live op kristiens stampin up hobby hoekje. 
Deze lives zijn gratis te volgen en mocht het je op dat tijdstip niet passen dan kun je ze altijd terugkijken. 
Ik zou het enorm leuk vinden mocht je deze informatie delen met mensen die ook graag knutselen. 
Klik op de Facebook afbeelding en ga meteen naar mijn pagina om deze te liken en volgen zodat je altijd op de hoogte blijft van het laatste nieuws en alle online workshops.
 
                                        

Ik wens je een heel fijne zondag, 

Lieve groetjes, 
Kristien Saeys 


Onafhankelijk Stampin’Up ®️demonstratrice Breda 


Online bestellen 24/24 - 7/7 
Voor Nederlandse klanten kan dit via mijn online webshop 
    Voor Belgische klanten kan dit via email 




 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Hartelijk dank voor je reactie en bezoek aan mijn blog. Lieve groetjes Kristien Saeys

OnStage 2024 Rotterdam - de goodies, swapjes, en mijn projecten die ik m...

Hoi hoi,  Hierbij een kopie van de live die ik gisteren online zette. Hierin heel veel inspiratie van de swapjes die ik mocht ontvangen tijd...